'השוטרת המשקרת' מואשמת בהגשת דוחות כזב מפוברקים לנהגים באשדוד

צדק נעשה השבוע לאותם קורבנות שנפלו בפח שקריה של ה'שוטרת המשקרת', רויטל עמנואל שרשמה להם דוחות כזב שלא היו ולא נבראו במאות שקלים, ולאחר שנים של חקירות ולחץ שהפעיל עו"ד ערן דמרי שייצג עשרות קורבנות שנפלו בפח שקריה הוגש נגדה כתב אישום רק על שלושה מקרים

השוטרת עמנואל . מואשמת רק ב3 מקרים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כתב אישום נגדה כולל רק שלושה מקרים של רישום כוזב של דוחות תנועה על עמנואל שששימה כשוטרת תנועה באשדוד. דוחות כוזבים שבגינן נאלצו תושבים באשדוד לשלם קנסות כספיים במאות שקלים.

כך למשל במקרה של דוד נזרי מאשדוד שנסע במהלך 5 2016 ברחוב דב גור באשדוד ועבר על פני מעבר חציה שהיה ריק מהולכי רגל. אז קפצה עליו עמנואל וכרזה לו לעצור בצד וטענה בפניו בכזב כי  לא נתן זכות קדימה להולך רגל להשלים חציה ורשמה לו דוח קנס בסף 500 שקלים, תוך שהיא מציינת במרמה כי לא נתן זכות קדימה :"לאברך שעבר במעבר חציה והנ"ל המשיך בנסיעה רציפה".

במקרה אחר בינואר 2018 נסע יוסי ממן תושב אשדוד  ברחוב טרפון בעיר פנה ימינה לשד ירושלים ועבר על פני עבר חציה שהיה ריק מאדם. כמו במקרה הקודם היא כרזה לו לעצור וטענה בפניו בכזב כי לא איפשר להולך רגל להשלים חציה. גם הוא חטף קנס על סך 500 שקלים תוך שהיא ממציאה תיאור שקרי: "הנל לא נתן לאברך להשלים חציה"

ושוב במקרה אחר בפברואר 2018 רשמה דוח כוזב לעידן רחימי, אף הוא מאשדוד באותה טענת כזב לפיה לא איפשר להולכת רגל ורשמה לו דוח בסך 500 שקלם.

עמנואל מואשמת שעשתה שימוש לרעה בסמכותה, מעשה שרירותי ובכוונה להביא לעיוות דין וכן הואשמה בשיבוש מהלכי משפט ושימוש לרעה בכוח משרה.

יצויין כי לא מעט תלונות של נהגים כפי שהובאו בפני משטרת ישראל לא נכללו בכתב האישום. תלונות שריכז עו"ד ערן דמרי שריכז את התלונות ולחץ לפתוח בחקירה. עיתון "השבוע באשדוד" אשדוד 10 עם הכתבת מרינה חש, פרסמו כתבה נרחבת על הנושא. בין היתר נטען עמנואל, שקיבלה בתקשורת את הכינוי "השוטרת המשקרת" , חילקה לכאורה דו"חות על עבירות שלא בוצעו לנהגים ונהגות באשדוד. לאחר פרסום הכתבה הגיעו פניות נוספות על דו"חות כוזבים לכאורה. הפניות הגיעו לידי עו"ד ערן דמרי, מומחה לענייני תעבורה שמרכז את הפניות בנושא. גם בגלי צה"ל באמצעות הכתבת פלילים הדס שטייף פורסמו מעלליה של השוטרת.

בין התלונות בלט סיפורו של נהג המונית שרון נעמן, שאירע בתאריך 09.08.17. באותו יום נסע שרון בכביש מנחם בגין לכיוון היציאה הדרומית של העיר ונעצר על יד השוטרת רוית בטענה כי עבר באור אדום. שרון מספר כי בצומת המדובר התבצעו באותה תקופה עבודות תשתית. כתוצאה מכך, אחד הרמזורים בצומת זו לא עבד כלל ואילו השני לא פעל בצורה תקינה. שרון הוכיח את טענותיו על ידי צילומים שצילם בטלפון הנייד שלו, שם ניתן לראות את ריצודי האור הירוק והצהוב ואת הרמזורים העטופים. כדי לוודא זאת, שרון אף התקשר באותו יום למוקד העירוני, שם נאמר לו שהרמזורים אינם תקינים. למרות טענותיו המבוססות ולמרות שהשוטרת עצמה הייתה עדה לתקלות אלו, זה לא מנע ממנה להנפיק לו דו"ח על עבירת תנועה.

תלונה נוספת על השוטרת, הוגשה על ידי ביינה ישראל, הטוען כי קיבל דוח שקרי ממנה. "ב- 24.09.2015 התחלתי את נסיעתי מרחוב שלמה בן יוסף ברובע ו'. בצומת דב גור, פניתי ימינה ואז שמאלה לרחוב מילמן" סיפר. "המשכתי בזהירות ובמהירות המותרת עד הרמזור בשדרות ירושלים, שם פניתי ימינה לשדרות בני ברית, ומעט לאחר מכן, השוטרת עצרה אותי בטענה כי חלפתי על פני אדם כבן 60 שחצה במעבר חציה ולא השלים את המעבר. בדו"ח שהתקבל אף נכתב כי נסעתי ברחוב דב גור ממערב למזרח, דבר שכלל אינו נכון. באותו מעמד הציג ישראל לשוטרת שאלות לגיטימיות כדי להפריך את טענתה, ביניהן, למה לא עצרת אותי מיד בסמוך למקום העבירה לטענתך אלא רק במרחק של כ- 2 ק"מ משם? לדבריו, תשובותיה לא תאמו לאירועים ולדמויות שחווה במהלך נסיעתו שארכה מספר דקות בלבד בעיצומו של יום בהיר בכביש עירוני ללא עומס תנועה".

המקרה המסעיר ביותר שנחשף לאחרונה מתאר נהג שחווה על בשרו "פיברוק" של דו"ח באותה שיטה. ב – 24.6 השנה, ביטל בית המשפט כתב אישום שהוגש נגד דניאל דדון, נהג תושב העיר, בעקבות חזרתה של המשטרה מהאישומים נגדו, לאחר חשיפת מעלליה של השוטרת המעורבת. בכתב האישום נטען כי דניאל, שנסע לבדו ברכב ברחוב יצחק הנשיא לכיוון מזרח, נעצר וקיבל דו"ח על שימוש בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית. כאמור, בעקבות חשיפת נסיבות האירוע והתנהלותה של השוטרת לאחרונה, חזרה בה משטרת ישראל מכתב האישום.

 כאמור כתב האישום כולל רק שלושה מקרים בגינן היא תישפט.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן