הקריטריונים הבסיסיים לחיפוש דירה למכירה

צילום: PIXABAY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אתרי חיפוש דירות למכירה כמו אתר HOMELY מציעים לנו קריטריונים שונים לחיפוש שלנו. הקריטריונים הללו אינם רנדומליים, ולכן כדאי לעצור לרגע ולחשוב עליהם ברצינות, ולא כמשהו מובן מאליו. נכון, כולנו צריכים מעלית, חניה וכאלו, אבל אם זה נראה לכם כמעט מובן מאליו ואוטומטית לבחור בקריטריונים אלו או אחרים, תשאלו את עצמכם רגע – מדוע.

דירה זה מחשבה לטווח ארוך. בין אם כדירה להשקעה ובין אם כדירה למגורים, ובין אם לשניהם גם יחד (כי בסופו של דבר גם אם תגורו בה, היא יכולה להפוך להשקעה, ולהפך). אז אם לא עצרתם לחשוב על זה עד היום, הנה עצרנו עבורכם, ואנחנו מזמינים אתכם לתהות לגבי הקריטריונים העיקריים בחיפוש דירה.

מחפשים דירה באינטרנט – ככה מסננים:

  • קומה – קריטריון חיוני בשיעור קומתו, הקומה בה ממוקמת הדירה זה דבר חשוב עד מאוד ומשפי על כמה דברים. הגובה של הדירה (לצד כיווני האוויר בה) משפיע ישירות על האוורור בבית, כמות האור הנכנסת, כמו גם על כמות השמש הנכנסת. מכאן שישנה השפעה אפילו על ההוצאות של מיזוג הדירה, קירור וחימום. ישנה השפעה גם על הצורך במעלית, שהרי בקומה ראשונה ואולי גם שניה מרבית האוכלוסייה לא חייבת מעלית, בעוד שהחל מקומה שלישית ואילך מעלית היא כמעט תמיד חובה, והיא לא תמיד בנמצא. הקומה תשפיע על הנוף שאתם רואים, ועל היכולת שלכם להשכיר. קומה גבוהה יותר נחשבת יוקרתית יותר, בעוד שהקומות הנמוכות, פרט אולי לקומת הקרקע אם יש לכם גינה בטאבו, נחשבות לפחות יוקרתיות. הקומה אם כך היא קריטריון מאוד גדול שיש לחשב ברצינות.
  • מספר חדרים – אם אתם קונים דירה להשקעה, מספר החדרים לא מאוד משנה. אתם רוכשים כאשר המחיר למטר משקף את גודל הדירה ומיקומה (בין היתר), אך השכירות תהיה בהתאם, ותמיד יש מישהו להשכיר לו – בין אם למשפחה מרובת ילדים או לסטודנט צעיר. אם אתם מתכוונים לגור בדירה הזו, אולי אפילו עוד כמה שנים, הרי שיש לשקול האם אתם מתכוונים להקים משפחה? כמה ילדים? אולי שווה כבר לחשוב קדימה, מה גם שאם תמתינו ותתפשרו על דירה עם שני חדרי שינה כאשר עם עוד קצת מאמץ תוכלו לרכוש עוד חדר שינה, אולי שווה ללכת על זה.
  • חניה – בתל אביב למשל, חניה היא נכס לכל דבר. חניה אפשר להשכיר, כך שגם אם אין לכם רכב משלכם החניה היא דבר משתלם. שוב בתל אביב – אם יש לכם רכב, חניה היא עניין של חובה ,בטח במרכז העיר, אבל היום גם בשוליה. אם אין לכם רכב כיום, או שאתם על קטנוע, אולי חניה נראית כפרט לא חשוב. אבל מי שחושב קדימה, בעיקר בדירות במרכזים עירוניים, הרי שחניה היא דבר חשוב מאוד.

עד כאן התמקדותנו בשלושת הקריטריונים החשובים ביותר בכל דירה עירונית, ואנו באתר HOMELY מקווים שמצאתם חומר למחשבה והרחבת הדעת על כל נושא חיפוש הדירות למכירה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן