הפסד בכורה לאדומים

הפסד ראשון העונה לאדומים אשדוד, בתוצאה 2:0, מול הפועל כפ"ס באצטדיון 'לויטה' בשישי האחרון. בשישי: משחק חוץ מול כפר קאסם ב'מושבה'

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בצל פרשת המאמן המתפטר והחוזר רוני אוואט ופרסומים על סכסוך עבודה בין השחקנים להנהלה, בנוגע למשכורות חודש ספטמבר, יצאה בשישי האחרון קבוצת האדומים אשדוד לאצטדיון לויטה בכפר סבא, מלווה בעשרות מאוהדיה למשחק במסגרת המחזור התשיעי בליגה הלאומית. המארחת, הפועל כפ"ס, עם אורי גוטמן על הקווים, שנחשבת למועמדת עיקרית לעלות לליגת העל, הייתה עדיפה על הנציגה האשדודית שלנו. ידענו את הבדלי הרמות לפני המשחק וגם לא ציפינו שהאדומים אשדוד תסיים את העונה ללא הפסד.

החלוץ הצעיר של האדומים נועם גיסין לא עמד לרשות המאמן אוואט, שפתח בהתקפה עם המושאל ממ.ס אשדוד, עידן דהאן, יחד עם שביט מזל. אך הבעיה במשחק זה לא הייתה ההתקפה, אלא ההגנה. בדקה ה-35 הבן של המאמן, אדר אוואט, הרחיק כדור בצורה לא אחראית וחלוץ הפועל כפ"ס יון סטויאנוב מצא את עצמו פנוי ברחבה. השוער הרמן עוד הצליח להדוף את הבעיטה הראשונה, אך סטויאנוב עט על הריבאונד של עצמו ומצא את הרשת. 1:0 לזכות כפ"ס שירדה להפסקה ביתרון קטן, הרבה בזכות השוער של האדומים, גיא הרמן, שגם הדף פנדל. במחצית השנייה רוני אוואט ביצע שני חילופים, כאשר הוא מחליף את בנו אדר, באיתמר נוי ואת מור עדרי בבלם אבי מלכה. אי אפשר שלא לחשוב על אדר אוואט, שפעם התבטא בראיון שעוד כשהיה ילד, היה מקבל צעקות מאביו, הרבה יותר משאר ילדי הקבוצה. גם הפעם, נראה כי הוא הראשון להיות מוחלף בכל משחק.

כשהחילופים ההגנתיים לא עזרו, אוואט שלף את חמזה מוואסי ואלי אלבז מהספסל. אך גם זה לא עזר ובתוך תוספת הזמן עומר בוארון, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, כבש מול הרמן וקבע את את תוצאת המשחק: 2:0 קל להפועל כפ"ס, שממשיכה להוליך את טבלת הליגה הלאומית. לעומתה, האדומים אשדוד מתחילה לאבד גובה ומתדרדרת למקום השישי בטבלה וחבל. אחרי פתיחת עונה מרשימה מגיעות גם התקופות הפחות טובות ובאדומים ינסו להתאושש כבר בשישי הקרוב במשחק החוץ מול כפר קאסם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן