מחצית ראשונה לוהטת של עירוני אשדוד מול נורדיה

מכבי עירוני אשדוד ניצחה ביום שישי שעבר, בקרב קבוצות האוהדים, את בית"ר נורדיה בתוצאה 3:1, במסגרת המחזור השביעי בליגה א' דרום. במחזור הבא: כסייפה בחוץ

צילום: איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לראשונה העונה עירוני אשדוד רושמת שני ניצחונות ליגה ברציפות, אחרי שניצחה בשעריים לפני שבועיים ובצהרי שישי הקודמים גברה על היריבה בית"ר נורדיה ירושלים, במחזור השביעי של ליגה א' דרום התוססת. המאמן אבינו הגיע מעודד למשחק מול נורדיה, כאשר גם ביציעים הקולות התומכים בקבוצה נשמעו היטב על ידי 650 הצופים שהגיעו לחזות במשחק המסקרן, בשעת צהריים חמימה, בין שתי קבוצות בעלות יריבות ספורטיבית שעל אף היסטוריה קצרה, הצליחו להפוך ליריבות מושבעות בשנים האחרונות.

אשדוד פתחה חזק עם קפטן קבוצת הנוער והשנה תתחילו להתרגל, שי דגן, שחקן הרכב בבוגרת של עירוני אשדוד, שיחד עם הקשרים אור הק וישראל דמקה, ביטלו את הקישור של נורדיה. הופעת בכורה ניתנה למגן השמאלי החדש, נהוראי ביטון, שהגיע מבית"ר ת"א/בת ים והותיר רושם טוב. אדמה, אגמי וסוויסה עיטרו את החלק הקדמי ושלושתם היו מעורבים בשער הראשון. החלוץ עידן שרם שחתם בקיץ עם הרבה ציפיות פתח רק על הספסל וראה את ההתקפה של אשדוד לוהטת במחצית הראשונה. בדקה ה-27 עירוני אשדוד עלתה ראשונה על הלוח, לאחר מהלך טוב שהתחיל בצד שמאל עם חילופי מסירות בין אלהין אדמה לדניאל אגמי, כאשר בר סוויסה קיבל כדור במרכז הרחבה, בעט חזק לרשת את השביעי שלו העונה וקבע 1:0 ל'עירוניה'. סוויסה ממשיך בכושר הנהדר שלו ועומד על ממוצע של שער למשחק. חלפו כמה דקות ואשדוד שעלתה במדים הכחולים שלה, יצאה להתקפה מתפרצת, אותה סיים כמו גדול אלהין אדמה, שלאחר הבישול לסוויסה בגול הראשון, רשם לעצמו גם שער יקר וקבע 2:0 לזכות המארחת. לנורדיה לא היו תשובות להתלהבות ולאנרגיות של החבורה של אבי אבינו, שנראה כמובן מרוצה מהמתרחש. דקה להפסקה עירוני אשדוד זכתה בפנדל, לאחר הכשלה על בר סוויסה ברחבה. אל הבעיטה ניגש דניאל אגמי, ששלח את הכדור לפינה, כבש את הרביעי שלו העונה בכל המסגרות וקבע 3:0 מהדהד לעירוני אשדוד.

במחצית השנייה אשדוד הורידה את הרגל מהדוושה ונתנה לאורחת לנסות להתקרב. זה עזר לאחרונה בשער מצמק בנגיחה ממרכז הרחבה של קיריל לאונוב מנורדיה, שהכניע את שוער עירוני אשדוד (מיארה, שהחליף את שולמייסטר שנפצע) וצימק את התוצאה ל-1:3. זאת גם הייתה תוצאת הסיום, שזיכתה את עירוני אשדוד בשלוש נקודות חשובות והעלתה אותה למקום השישי בטבלה, לאחר שבעה מחזורים, כל זאת כשהיא כובשת 14 שערים, מה שהופך אותה להתקפה השנייה בטיבה בליגה.

הבלם ליאל טרבלסי אמר לאתר הקבוצה: "משחק טוב. ידענו לעשות אותו קל במחצית הראשונה. הבקענו שלושה שערים. מחצית שנייה הלכנו קצת אחורה ופחות הסתדר. שמח שבסוף ידענו לצאת עם הנקודות". אלהין אדמה הוסיף: "יש לנו את הקהל הכי טוב בליגה. אני מכיר את הקהל הזה כמה שנים. הייתי פה בעלייה. מקווה שזה רק ימשיך ככה."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן