הנכדה של סרי מככבת בטלוויזיה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה רוצה לערוך לכם היכרות עם איימי סרי, עוד חודשיים בת 5, הבת של רון ואורליה סרי, הנכדה של ברק סרי והאדריכל גיגי נבט והנינה של אבינועם סרי, שהחלה השבוע לככב בתשדיר פרסומת בכל ערוצי הטלויזיה והדיגיטל של קופת חולים ׳מאוחדת׳. הילדה היפיפייה היתה כבר הפרזנטורית הראשית של חברת ״פוקס קידס״, וכיכבה כבר בפרסומת בטלויזיה. מאות ילדים וילדות ניגשו לאודישנים ומכולם בחרו את איימי מאשדוד. בלי עין הרע, אבל על פי היופי, אומרים שהיא הולכת להיות בר רפאלי הבאה.

פריחה שמעה שנציגות נשית מאשדוד ובהן אירמה צור ומיכל נהון, הדרימה עד לבאר שבע ליומלדת הפתעה לאסתריקה נגיד –  כוהנת היופי ותצוגות אופנה מלכת הנגב ויקירת העיר באר שבע בקפה ׳ללוש בראסרי׳ בסינמה סיטי. מי שעוד הגיעה ליום ההולדת, היא מדליקת המשואה, שהצילה את שירה איסקוב,  הגיבורה עדי גוזי. המפגש הוליד הזמנה לערב נשים באשדוד. אם תחכו בסבלנות, תתקבלו גם פרטים בהמשך.

 פריחה התאכזבה לראות כי בין ה-50 מועמדים בתחרות ׳המורה של המדינה׳‫, שמארגן מידי שנה עיתון ״ידיעות אחרונות״ לא נכלל אף מורה מאשדוד‫, ולא שהמורים באשדוד לא עבדו קשה בימי משבר הקורונה. אולי בשנה הבאה?

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין באירוע המורה של המדינה בשיתוף ידיעות אחרונות. אוניברסיטת תל אביב Photo by Kobi Gideon / GPO

 חברת המועצה עו״ד הלן גלבר לקחה פסק זמן ונסעה לחופשה בדובאי עם הבעל אבי גלבר. השניים חוגגים 35 שנות נישואין והחליטו על חופשה קסומה בדובאי. פריחה מאחלת מזל טוב ולעוד הרבה שנים ביחד‫…

פריחה רוצה לפרגן לדוד אסייג‫, מבעלי הסטודיו לצילום ׳מברוק׳ ומנהל המטה של ׳יש עתיד׳ באשדוד‫, שקיבל בשבוע שעבר את אות מצטיין יום העצמאות על תפקודו כקצין נפגעים‫, מודיע ראשון‫.  בתו שירז העלתה פוסט מרגש בו כתבה‫: ״אבא שלי הוא הגאווה שלי וזו רק סיבה אחחת קטנה מיני רבות שהוא המודל שלי‫, הדמות שאליה אני תמיד מרימה מבט ושואפת להיות״‫. פריחה מפרגננת‫.

פריחה פגשה השבוע במספרה החברתית את הספר שמוליק דואק‫, שהוא פעיל שמאל מובהק‫, מספר את רן כרמי‫, שהוא פעיל ימין מובהק‫. הפה של הקוצץ‫: ״אצלנו במספרה מתקבלים בברכה ובאהבה גם לקוחות מהימין ה"קיצוני" כמו רן כרמי בוזגלו.

"גם אם אנחנו חלוקים פוליטית, אנחנו קודם כל בני אדם, בני אותו עם, ועם אותן כוונות טובות״. לא נגענו.

איציק מויאל, יו״ר הסתדרות עובדי הבניין והעץ, שבזמנו הפנוי הוא גם מנחה, אירח בתוכנית שלו ״שלוש ארבע ולעבודה״ את יו״ר מינהלת ליגת הנשים בכדורסל, הילה קניסטר-בר דוד. ״דיברנו על עולם הנשים בשוק העבודה, על פערי השיויון גין גברים לנשים, על העצמה נשית. היה כיף ומעניין״.

פריחה שמעה שבכנס איגוד התאגידים העירוניים שהתקיים השנה באילת תחת הסיסמה: ׳מחשבים מסלול מחדש׳, השתתפה גם סימונה מורלי, מנכ״לית ׳מהות׳. לפריחה היא סיפרה שהאווירה בכנס הייתה מחשמלת והייתה תחודשה של ׳חזרה לחיים׳, כמו כן, התכנים היו מצויינים ואקטואליים.

בין באי הכנס שר החינוך יואב גלנט, ח״כ איילת שקד, ד״ר שרון אלרועי פרייס, מר חיים ביבאס יו״ר השילטון המקומי ועוד בכירים מצמרת המשפט, הפוליטיקה  והשילטון המקומי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן