המכללה האקדמית אשקלון מצדיעה לגיבורי המערכה, לחיילי צה"ל והחטופים​

המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר, בשיתוף "תקווה ישראלית", מפגש הוקרה לגיבורי המערכה, חיילי צה"ל ותפילה להשבת החטופים

צילום: המכללה האקדמית אשקלון
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

באירוע השתתפו גב' שרית זוסמן, אימו של גיבור ישראל בן זוסמן ז"ל, שנפל במערכה בעזה ומר צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור, שעדיין נמצא בשבי בעזה. פרופ' שמעון שרביט, רקטור המכללה, קרא פרק תהילים ותפילה למען חיילי צה"ל והחטופים.

בחלק האמנותי השתתפה ד"ר יהודית אבולעפיה, יו"ר צוות ההיגוי תקווה ישראלית בקריאת שירים. חבורת הזמר אשדוד השתתפה בקטעי שירה שהוקדשו אף הם לגיבורי המערכה ולהשבת החטופים.

ד"ר שמעון אוחיון, ממונה תקווה ישראלית במכללה האקדמית אשקלון, שיזם וניהל את האירוע: "המסר המרכזי של כל הנופלים וגיבורי המערכה הוא לשמור על אחדות המחנה. ביטא זאת היטב האב השכול, הרב בני קלמנזון, באומרו: 'צו השעה היא אהבת ישראל'. מי יתן ונהיה ראויים לכל הנופלים שמסרו את נפשם במלחמה".

פרופ' חיים ברייטברט, נשיא המכללה האקדמית אשקלון ציין כי לאור הטרגדיה שפקדה את המדינה בשבעה באוקטובר, חללי צה"ל שנופלים במערכה והחטופים שעדיין נמצאים בשבי, "עלינו ללמוד לעתיד שאסור להיות שאננים ולחשוב שאויבינו מתכוננים לשלום. הדרך היחידה לנצח את אויבינו, להיות מאוחדים ומוכנים תמיד. צה"ל ימשיך לשלוט ביטחונית בעזה ויוכל להיכנס ולפגוע במחבלים ולמנוע מהם להתחמש כפי שעשו בשנים האחרונות".

עוד הוסיף נשיא המכללה כי המצב שהיה קיים לפני שישה באוקטובר, של כמעט מלחמת אחים, חייב להעלם מן העולם: "כל אחד ואחד מאיתנו חייב לעשות הרבה למען האחדות, למען מניעת שנאת חינם ולהרבות אהבת חינם לכל אדם, גם אם חולק על דעתנו. אני מקווה ומתפלל, כי האסון שעבר עלינו לא יחזור ונמשיך לפתח את ארצנו האהובה בחיבה ואחווה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן