המיילדת שיילדה את עצמה

המיילדת יעל מיארה הרגישה בדרך לבית החולים ׳אסותא׳ אשדוד כי היא עומדת ללדת * בעלה עצר מיד בתחנת דלק וסייע לה ליילד את עצמה

״הורדתי את המשענת של הכסא ויילדתי את עצמי״. יעל מיארה. צילום: דוברות אסותא
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

יעל מיארה בת 38 ממושב שוקדה אם לחמישה, מיילדת בבית החולים הציבורי ׳אסותא׳ אשדוד התעכבה בביתה, וחרף הצירים שגברו לא העריכה עד כמה הלידה שלה בשלבים מוקדמים.

מיארה משמשת אחות מיילדת מזה 13 שנים וב׳אסותא׳ אשדוד היא משמשת כמיילדת מהיום שנפתח בית החולים בעיר. ברזומה שלה מאות לידות. אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע שבו היא תאלץ ליילד את עצמה. היא התעכבה בבית ולא העריכה שהלידה כבר בעיוצמה ולא נותר לה ברירה אלא ליילד את עצמה בדרך למקום עבודתה – בית החולים ׳אסותא׳.

לכתב מתן צורי מ׳ידיעות אחרונות׳ היא סיפרה כי ״החלו לי צירים חזקים, אבל לא ממש מיהרתי לבית החולים, כי חשבתי שיש לי עוד זמן. אני מכירה את עצמי ובפעמים הקודמות הלידה נמשכה זמן רב. התלבטתי אם לצאת לבית החולים או לא. בעלי, אליסף, היה בעבודה והוא בא לקחת אותי בסופו של דבר, נסענו לכיוון ׳אסותא׳ אשדוד ופתאום, ליד תחנת הדלק באזור אשקלון, הרגשתי שהיא כבר יוצאת החוצה. בעלי עצר מיד את הרכב בתחנה, הורדתי את המשענת של הכסא ויילדתי את עצמי. נתתי הנחיות לאליסף מה לעשות והוא היה ממושמע מאוד. הוא רק היה צריך להשגיח שהיא לא תחיליק למטה לאזור שבו מניחים את הרגליים. זה עבר מהר מאוד, תוך שתי דקות היא כבר הייתה בחוץ. אף פעם לא הייתה לי לידה כל כך מהירה. אליסף עשה בדיוק מה אמרתי לו והכל עבר בשלום. הוא הזמין את מד״א ולקחו אותי ל׳אסותא׳ באשדוד. הצוות כבר חיכה לי שם. חשבו שאבוא ללדת, אבל פתאום הופעתי במחלקה עם התינוקת ביד״.

מיארה כבר עברה חמש לידות וגם תאומים ולמשפחה הצטרפה הבת השישית. כעת הם במשפחה שלושה בנים ושלוש בנות. ״זו הייתה חוויה מיוחדת״, היא אומרת. ״ממש לא טראומתית, לא לי ולא לבעלי. הכל בסדר ואנחנו שמחים ונרגשים שהבת שלנו הצטרפה למשפחה״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן