המטרה: לנצח את שעריים ולהשתכשך במים

עירוני אשדוד ניצחה את הכח ר"ג בחוץ בתוצאה 1:4, אך גם יריבותיה לתחתית ניצחו. ביום שישי מכבי שעריים תגיע לסינטטי (15:00) לקרב תחתית ישיר

צילום: איציק שטיינבורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפלייאוף התחתון של ליגה א' דרום יגיע לנקודת רתיחה ביום שישי הקרוב, כאשר עירוני אשדוד תארח את שעריים ואם תנצח, תוכל לנשום לרווחה, להבטיח עונה נוספת בליגה א' ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה. במקרה של הפסד, 'עירוניה' תצא לקרב על כל העונה במחזור הסיום במוצ"ש הבא, מול מ.ס כסייפה. שני מחזורים לסיום ועירוני אשדוד חייבת ניצחון אחד בשביל להבטיח הישארות ולא להסתבך.

בשישי שעבר יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ מול נועלת הטבלה והיורדת לליגה ב', הכח ר"ג, בו לא הורשה להיכנס קהל. עירוני הסתדרה היטב עם הכח והובילה בשלושה שערים בשלב מאוד מוקדם במשחק. סוויסה, אדמה, רודינוב ועדן אגמי כבשו לחניכים של אבי אבינו, שהתאוששו מהתבוסה למרמורק.

בקבוצה יש דריכות רבה לקראת שני מחזורי הסיום ואף אחד לא מדבר עדיין על העונה הבאה. אולם, יש אכזבה מכמות הקהל שמגיע למשחקים האחרונים, כאשר חלקו מאוכזב מהצורה בה הקבוצה נראית ומצביע ברגליים. אולם, עירוני אשדוד כקבוצת אוהדים תלויה מאוד כמובן בקהל שלה וביכולת הכלכלית שלו. העונה נרכשו קצת יותר ממאה מניות מה שגרם לירידה משמעותית בתקציב השחקנים ובעקבות כך, נבנתה קבוצה צעירה, שהתקשתה להתמודד עם אריות ליגה א'. בעוד בצד האדום של העיר טעמו מהקצפת השבוע, בצד הצהוב נשמר שקט תעשייתי וכל מה שהקהל רוצה כעת, הוא להישאר בליגה א' דרום עונה נוספת.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן