ביטון ומרציאנו קיבלו הצעות מהפועל באר שבע

שני הלגיונרים שלנו בליגה הסקוטית ניר ביטון ואופיר מרציאנו קיבלו הצעה מהפועל ב"ש ושוקלים חזרה לליגה הישראלית. מרציאנו הסתבך עם החוק הסקוטי

צילום: אביב חופי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקיץ הקרוב יהיה מאוד מכריע בקריירה של אופיר מרציאנו, האשדודי שלנו, שוער נבחרת ישראל והיברניאן, שנחשב לאחד השוערים המוערכים ביותר בסקוטלנד. השוער מסיים חוזה בהיברניאן, הודיע שלא ישאר ומחכה להצעות אטרקטיביות יותר. על פי דיווחים בכלי התקשורת בישראל, מרציאנו בן ה-31 מחזיק בהצעה מהפועל באר שבע ושוקל את צעדיו בכובד ראש. בבירת הנגב מנסים לבנות קבוצה שתתמודד על האליפות בעונה הבאה ולשם כך, נעשתה פנייה גם לניר ביטון, שחקנה האשדודי של סלטיק, שלאחרונה ממעט לשחק בקבוצתו. אז האם נראה את שניהם בעונה הבאה בהפועל ב"ש? לא סביר שזה יקרה וזה כנראה גם לא יהיה הדבר הנכון עבורם לעשות, לפחות לא בשלב הזה של הקריירה.

בתוך כך, אופיר מרציאנו הסתבך עם החוק הסקוטי. על פי דיווחים בתקשורת הסקוטית, בשנה שעברה, בתאריך 27 בספטמבר, נתפס השוער הבינלאומי בכבישי אדינבורו, כשהוא נוהג מעל למהירות המותרת. לתדהמת המשטרה המקומית, נסע מרציאנו כאשר רישיון הנהיגה וגם ביטוח הרכב שלו, אינם בתוקף. השבוע היה אמור מרציאנו להופיע בפני בית המשפט באדינבורו, אך הדיון נדחה לחודש יולי. אין ספק שזוהי התנהגות חסרת אחריות של אופיר, שמצפה לילד שני בקיץ הקרוב. כולנו תקווה שהוא ילמד מכך להבא ויקבל עונש מופחת מטעם בית המשפט הסקוטי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן