הכנה טובה לליגה

מ.ס אשדוד עשתה חיל במחנה האימונים שלה בסלובניה. השיא הגיע ביום שישי האחרון, כשסיימה בתיקו עם העולה החדשה לפרמיירליג

צילום: דוברות מ.ס אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אפילו בפרמיירליג לא התכוננו לקבוצה מעיר הנמל: מ.ס אשדוד יצאה למחנה האימונים בסלובניה ורשמה תוצאות מרשימות. זה התחיל בניצחון 2:4 על רבוטניצקי סקופיה המקדונית במשחק ההכנה הראשון משלושער של רועי לוי, ושער נוסף של רביד אברג'יל שקבעו את תוצאת המשחק.

יום שישי האחרון, הקבוצה שיחקה נגד לוטון טאון, העולה החדשה לפרמיירליג, קבוצה שתשחק בליגה הבכירה באנגליה בעונה הקרובה. המשחק שוחק בצורה של ארבעה רבעים במשך 120 דקות. לאחר שער יתרון של היריבה, יעקב בריהון קבע שוויון מהיר מבישול של שלומי אזולאי.  אבנעזר ממאטה הפך את תוצאת המשחק מבישול של אדיר לוי, אך פנדל מדויק של לוטון בדקות הסיום קבע את תוצאת המשחק.

למחנה האימונים של הקבוצה יצאו 31 שחקנים. שלושה שוערים: אריאל הרוש, סהר חסון ורז זגורי. תשעה שחקני הגנה: המגן והקפטן טום בן זקן, המגן זוהר זסנו, הבלמים גיל כהן, טימותי אוואני, שקד חכמון, קלארק רוברטסון הסקוטי, עוביידה חטאב שחזר לקדנציה שנייה בקבוצה, דויד קופרמן ומונטרי קמהאני. בקישור יצאו 11 שחקנים נוספים: שלו הרוש, מרטין נדזי, ג'ורדן סבן, אילי טמם, אלעד שחף, שלומי אזולאי שעשה קאמבק, אייזיק פאפו, לוקאס סלינאס שהיה פצוע ברוב חלקי העונה האחרונה והראה יכולות מפתיעות במחנה האימונים, סתיו טוריאל שהושאל בעונה האחרונה, נועם מוצ'ה שכיכב במדי קבוצת הנוער בליגת האלופות בעונה שעברה ורועי לוי. ובהתקפה יצאו: מוגיס זאקריה, אבנעזר ממאטה, שביט מזל, יעקב בריהון, אדיר לוי, רביד אברג'יל, רועי בן שמעון ואלכסנדר ווצ'נוביץ'.

בתחילת מחנה האימונים נפצעו רועי בן שמעון וטימותי אוואני שנפצעו בתחילת מחנה האימונים, הם גם השחקנים היחידים שלא שותפו במשחק נגד לוטון טאון. אוואני אובחן עם קרע חלקי בשריר הירך האחורי, והוא צפוי להיעדר עד שלושה שבועות. הבלם חזר לישראל להמשך טיפול ע"י רופא הקבוצה.

ביום שלישי האחרון, הקבוצה שיחקה במשחק ההכנה האחרון שלה נגד רוגשקה מליגת העל הסלובנית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן