מכבי אשדוד מתחדשת במדים חדשים

קבוצת הכדורסל המקומית עשתה קפיצה בפן המקצועי והחתימה סגל מצויין. כעת מה שנותר לה זה לעשות את זה בסטייל – חברת ׳נייקי׳ נקראה לדגל

צילום: דוברות מכבי אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מועדון כדורסל מכבי אשדוד הודיע השבוע כי חברת נייקי (Nike) היא זו שנבחרה להלביש את הקבוצה בעונה הקרובה. מותג העל ומכבי אשדוד חתמו על הסכם עבודה לעונה הקרובה במסגרתו יולבשו כל השחקנים והשחקניות במחלקת הנוער והבוגרים של המועדון בציוד ברמה הגבוהה ביותר בשוק.

יאיר זוהר, מנהל מחלקת הכדורסל מסר: "בהמשך למחשבות התמידיות שלנו כיצד לשדרג ולשפר את התנאים לשחקני/ות המועדון, רצינו את הטוב ביותר עבורם גם בנושא הביגוד, ואני שמח שבעזרתם של חברת ׳טים ספורט׳, רונן הראל וניסים דוק הצלחנו להגיע להסכם עבודה לעונה הקרובה". מחברת ׳טים ספורט׳ נמסר: "אנו גאים שמועדון כדורסל מכבי אשדוד בחר לעבוד איתנו ומאחלים להם הצלחה גדולה".

נזכיר כי בעונה הנוכחית מי שיאמן את הקבוצה הוא מאמן הכדורסל אורי קוקיה, שחקן העבר המוכר ששיחק בהפועל ירושלים ובקבוצות נוספות בליגת העל והיה למאמן בכיר בליגה הארצית בכדורסל. בשנתיים האחרונות קוקיה אימן את יבנה והשנה העפיל איתה למשחקי העלייה לליגה הלאומית שם הפסיד להפועל כפר קאסם.

יחד עם קוקיה חתם בקבוצה סגל שחקנים בכיר ביחס לליגה הארצית עם שלל שחקנים מהליגה הלאומית, במטרה ברורה – לעלות לליגה הלאומית בסיום העונה. הסגל כמעט נחתם וכולל בתוכו את הגארד הבכיר, שהגיע לישראל כזר והתאזרח, פול דילייני. יחד עם דילייני חתם הרכז יבגני חולודוב שהוביל שתי קבוצות לעלייה לליגה הלאומית בשנים האחרונות, מכבי רחובות ומכבי מעלה אדומים. קפטן הקבוצה אוהד ברנט שהחליט להשאר עונה נוספת בקבוצה, החמישית ברציפות. גארדים נוספים שחתמו הם גלעד מלניק, עומר אל על וחן אחרק.

בגזרת הפורוורדים, יונתן אברמסון חתם לעונה נוספת בקבוצה, עידן רג'ואן ואליאב אוחנון הצטרפו גם כן. אך ההחתמה הנוצצת ביותר בגזרת הפורוורדים הוא אלון ספיר, בן ה-29, ששיחק בליגת העל במועדונים כמו הפועל חולון, הפועל גליל עליון, הפועל אילת, הפועל ירושלים ואפילו טריומף הרוסית, שיחק בעונה האחרונה במכבי רעננה והשנה החליט לרדת לליגה הארצית במטרה די ברורה – להצטרף למסע של מכבי אשדוד בחזרה לצמרת הכדורסל הישראלית. הדרך לשם עוברת בליגה הלאומית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן