הימורים, סמים וחגיגות: האכיפה בסילבסטר

מרחב לכיש במחוז דרום נערך לאורך הימים האחרונים לחגיגות ערב השנה האזרחית 2021, שהתקיימו השנה תחת מגבלות סגר עקב התפשטות נגיף הקורונה

צילום: דוברות המשטרה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במהלך הלילה בוצעו מספר חיפושים ממוקדי מודיעין, במהלכם בביתו של אחד החשודים נתפסו סמים מסוכנים מסוג מריחואנה, במשקל כולל של כ 1.5 ק"ג, ואלפי שקלים במזומן. החשוד נעצר לחקירה.

בחיפוש נוסף של השוטרים, נתפס בביתו של החשוד סם מסוכן מסוג הרואין, והוא עוכב לחקירה.

  • כמו כן, השוטרים פשטו במהלך הלילה על ביתו של תושב העיר, שעפ"י החשד הפעיל בביתו 'משחקים אסורים', לאחר שבמקום נתפסו כ 15 אנשים כשהם משחקים במשחקי הימורים. נגד כלל החשודים נרשמו קנסות בגין הפרת התקנות.
  • במהלך הפעילות איתרו השוטרים 'לופט' ובו מספר אנשים, ורשמו לנוכחים קנסות בגין הפרת התקנות. 2 בתי עסק בעיר נתפסו בפעילות ממוקדת של השוטרים, כשהם מוכרים אלכוהול אחרי השעה 23:00 בניגוד לחוק. בעלי העסקים זומנו לשימוע במשטרה. רוכב אופנוע נעצר לחקירה שבסיומה רישיונו נפסל למשך 30 ימים, והאופנוע הושבת גם הוא למשך 30 ימים. במקרה אחר הבחינו שוטרים ברכב ובו נהג עם חומר החשוד כסם, הוא עוכב לחקירה שבסיומה רישיונו נפסל למשך 30 ימים. במהלך פעילות השוטרים, איתרו רכב שביצע תאונה ועיכבו את הנהג, שלאחר תחקור ראשוני עלה כי גנב את הרכב זמן קצר קודם לכן לאחר שפרץ לבית בעיר. עוד נתפסו ברשותו מכשיר סלולרי ואלפי שקלים במזומן אותם עפ"י החשד גנב מהבית.

כמו כן, לצד ההסברה, נרשמו במהלך הלילה עשרות דוחות בגין הפרת התקנות ברחבי העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן