עו"ד גבי כנפו:"הליכוד היה פעם הבית, אבל הוא כבר מזמן לא כזה"

עוד גבי כנפו ממלא מקום ראש העיר אשדוד ומבכירי הליכוד מסביר מדוע עזב את הליכוד לתמוך בגדעון סער. :"את ביבי לא מעניינת הדרך, לא מעניינת האידיאולוגיה, לא מעניינת המפלגה ואפילו לא מעניינת אותו המדינה, אותה לקח כבת ערובה כדי להשפיע על ההליך המשפטי שלו"

פעם מקורבים. כנפו וביבי.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"במהלך השבוע האחרון קיבלתי אלפי תגובות, כאן, בוואטספ ובכל מקום בו פגשתי אנשים. חלק מהתגובות אמרו "לא עוזבים בית". אני מבין אותם ואפילו הייתי מסכים איתם אם הייתי חושב שהליכוד של היום הוא הבית" אומר עוד גבי כנפו מבכירי הליכוד שעזב לטובת גדעון סער.
"הליכוד היה פעם הבית, אבל הוא כבר מזמן לא כזה. הליכוד הוא אפילו לא הליכוד יותר, בטח לא הליכוד שאני רוצה להיות חלק ממנו. זה לא הליכוד של ז'בוטינסקי, לא הליכוד של בגין ולא הליכוד של שמיר. כל מה שנשאר מהליכוד המפואר זה רק השם. אידיאולוגיה ממש אין שם.

היום הכי מקורב לסער

ב
אפילו מרכז הליכוד והסניפים, מוסדות שהיו מקור הכוח והגאווה של התנועה, כבר לא ממלאים את ייעודם האמתי שהוא לשמור על הדרך והאידיאולוגיה של הליכוד, ומשמשים אך ורק כדי לשמור על שלטונו של ביבי נתניהו. כבר 12 שנים שלא היו בחירות למוסדות. 12 שנים בהן משמרים את קבלני הקולות, רודפי השררה והכוח, וזאת על חשבון אנשים איכותיים וראויים, שצריכים לצמוח, להתבלט ולהוביל את הליכוד אל העידן הבא.
לביבי יש זכויות רבות אבל עכשיו הוא רוצה להפוך את כולם לביביסטים. לא מעניינת אותו הדרך, לא מעניינת האידיאולוגיה, לא מעניינת המפלגה ואפילו לא מעניינת אותו המדינה, אותה לקח כבת ערובה כדי להשפיע על ההליך המשפטי שלו.
נכון, לא עוזבים בית, אבל לפעמים הבית הוא זה שעוזב אותך, הוא כבר לא הבית שלך. ח"כ גדעון סער הבין את זה, השר זאב אלקין הבין את זה, ח"כ שרן השכל הבינה את זה, ח"כ מיכל שיר הבינה את זה, ראשי הערים מאיר יצחק הלוי, רז קינסטליך וצביקה גנדלמן הבינו את זה, עוד טובים ורבים הבינו את זה וכמות המצטרפים והתומכים הולכת וגדלה מרגע לרגע.
גם אני הבנתי את זה ואני קורא לכם להצטרף אליי ולתמוך בגדעון סער ומפלגת "תקווה חדשה". כי נמאס לנו מהפוליטיקה הישנה ומגיע לנו יותר. הרבה יותר".

בן כספית בטורו ב׳מעריב׳ מדווח כי נתניהו צרח השבוע בשעת לילה מאוחרת צרחות רמות במלוא גרונו על מירי רגב. מה שעורר את חמתו של נתניהו היה גבי כנפו מ״מ ר״ע אשדוד והאיש החזק של ׳הליכוד׳ בעיר. רגב מינתה אותו לדירקטור ברשות שדות התעופה והוא ערק לגדעון סער.


הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן