ביה"ח אסותא אשדוד: אושרה הקמתו של מגדל אשפוז נוסף בעלות של כ600 מיליון שקלים

מנכ"ל בית החולים ד"ר ארז ברנבוים: "זו בשורה שתשפיע על כל תושבי הדרום והמרכז"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אושרה הקמתו של מגדל אשפוז פנימי נוסף עבור בית החולים הציבורי אסותא אשדוד שיכלול בית חולים לילדים, מחלקות פנימיות נוספות, אודיטוריום ומרכז סימולציה. בשלב ראשון מדובר על תוספת של כ 200 מיטות ובסה"כ כ 600 מיטות בבית החולים. המגדל יצטרף לשני המגדלים הקיימים כיום.
המגדל יהיה בן 5 קומות מעל הקרקע ו 2 קומות תת קרקעיות ובסה"כ 7 קומות.
עלות הפרויקט מוערכת בסכום של מעל 600 מיליון ₪, תקצוב המגדל יהיה באמצעות תרומה מצד משפחת דריי, ובמימון משרדי האוצר והבריאות וקבוצת מכבי.
משך הבנייה צפוי להמשך כ 4 שנים וצפי תחילת הפרויקט: סוף 2021.

ד"ר בירנבוים


מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, ד"ר ארז ברנבוים: "בית החולים הציבורי אסותא אשדוד עושה צעד נוסף על עבר הפיכתו לבית חולים מרכזי, מתקדם ופורץ דרך.
עם ההחלטה הראשונית בדבר הקמת בית החולים באשדוד, היו כאלו שמטעמים לא ענייניים העמידו בסימן שאלה את נחיצותו של בית חולים בעיר החמישית בגודלה בישראל. אין לי ספק שהיום, בתום 3 שנים מהקמת בית החולים, כל בר דעת מבין עד כמה קריטית תרומתו של ביה"ח לתושבי אשדוד והסביבה.
הרחבת בית החולים דווקא בעת הזו, היא עדות נוספת לנחיצותו, תרומתו וחוזקו של בית החולים והיא תשפיע על כל תושבי הדרום והמרכז"

הזכויות להקמת בית החולים רשומות על שמו. לסרי


עוד אמר ד"ר ברנבוים: "כל פרויקט הקמת והרחבת בית החולים, אז והיום, לא היה מתאפשר ללא התגייסותו של ראש העיר, ד"ר לסרי, שפועל רבות למען הפרויקט. יש לתושבי העיר במה ובמי להיות גאים"
 
 
 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן