הטרגדיה של משפחת רביבו: אח אחד נרצח במרוקו, השני נפטר מקורונה

תוך חודש איבדה משפחת רביבו שניים מבניה. לפני כחודש נרצח מרדכי רביבו בטנג׳ר שבמרוקו, והשבוע נפטר גם שמעון רביבו בן 62 מסיבוכי מחלת הקורונ למרות שהתחסן פעמיים. גיסו דוד אסולין: ״אדם שהרבה לעשות חסד״. יהי זכרו ברוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תוך חודש איבדה משפחת רביבו שניים מבניה. ב-25 באוגוסט נרצח מרדכי רביבו בגיל 58 במסעדה הכשרה שניהל בטנג׳ר במרוקו, על ידי בן עוולה שדקר אותו בשעה שמרדכי התפלל תפילת 18. גופתו הוטסה ארצה והוא הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד. השבוע, נפטר עוד אח, שמעון רביבו בגיל 62 לאחר שנאבק בנגיף הקורונה. רביבו לדברי בני משפחתו התחסן שני חיסונים ואת החיסון השלישי הוא היה צריך לקבל שמעון הובא למנוחות בבית העלמין באשדוד.

משפחת רביבו מוכרת ואהובה באשדוד. משפחה ענפה ושורשית עם 8 בנים ובת, אשר עלו ארצה לאשדוד מקזבלנקה במרוקו. משפחה חמה אשר ילדיה התחנכו על ערכים ואהבת המשפחה.

״שמעון היה אדם שהרבה לעשות חסד״

לדברי גיסו של שמעון ז״ל, דוד אסולין, בעליו של אולמי ״לחיים״ המיתולוגים, מדובר באדם טוב שהרבה לעשות חסד. ״הכרתי אותו כששמעון היה בן 17. הוא התחיל לעבוד אצלי. בתחילה כמלצר ומשם התקדם לרב מלצרים, אחראי על האולם. הוא ניהל מסעדה שלי לעובדי מפעל ׳סנפרוסט׳ וחזר לאולמי לחיים כמנהל. בשנים האחרונות חלה במחלה בעיניים ואיבד כמעט 90% מיכולת הראייה שלו ולא עבד. הוא היה אדם שהתפלל וקיים שיעורים ומימן רבנים שיעבירו שיעורים ועשה הרבה חסד״.

ממה הוא נפטר?

״הוא חלה בקורונה. אני חושב שנדבק בלוויה או בשבעה שישבו על אחיו.  הוא היה בבית כשבועיים ואשפזו אותו והוא נפטר״.

לדברי דוד אסולין, המוות למעשה היכה את המשפחה שלוש פעמים. ״כשבועיים לפני שמרדכי נרצח, נפטרה אמא שלי פריחה אסולין ז״ל. אמא של רימונד וחמותו של שמעון ז״ל, ואז נחתה המכה של הרצח של אחיו מרדכי ועכשיו שמעון״ מספר אסולין בקול שבור מכאב.

שמעון ז״ל רק בן 62 במותו, השאיר אישה ריימונד ו-3 ילדים: שלומי, יוסי ומורן ו-5 נכדים. ״לפני שלושה חודשים התחתן הבן יוסי, ושמעון הספיק להיות בחתונה וזכה בשמחת בנו, לפחות זה״.

נרצח באמצע תפילת 18

המשפחה יושבת שבעה בבית ועוד לא הספיקה להתאושש מהטרגדיה שפקדה אותם לפני 5 שבועות, אז  האח מרדכי (מרקו) נרצח למוות בדקירות סכין על ידי בן עוולה, ועכשיו אח נוסף הם מאבדים. לדברי המשפחה, רצח מרדכי במרוקו הוא על רקע לאומני. האירוע היה בשעות לילה במסעדה שמרדכי ניהל בטנג׳ר שבמרוקו. הוא ניהל את מסעדת "le cercle" מסעדה כשרה, אשר נחשבת וידועה בקרב ישראלים המבקרים בטנג'יר ובקרב הקהילה היהודית. במסעדה הוגש אוכל בסגנון ספרדי ויחד עם מרקו ניהלה את המסעדה אישה בשם ריקה. הדוקר בן 38 רצח אותו בזמן תפילה‫: ״הוא נכנס למשרד שלו והתפלל ערבית‫. בזמן תפילת 18 הגיע הדוקר והחל לדקור אותו״,‫‫‫. סיפר לאחר הרצח אחיו אברהם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן