תכירו את היו"ר החדשה של מועצת התלמידים: שלי אגם ממקיף ט'

שלי אגם נבחרה לפני כשבוע לתפקיד יו"ר מועצת התלמידים באשדוד *שלי אגם תלמידת כיתה י"א במקיף ט’, שימשה כסגנית של היו"ר היוצא אורי זרביב. "אני גאה ונרגשת על הזכות שניתנה לי לייצג את הנוער האשדודי" אומרת שלי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שלי אגם תלמידת כיתה י"א במקיף ט' נבחרה ליושבת הראש של מועצת התלמידים והנוער העירונית באשדוד לשנת תשפ"ב. עם החזרה מחופשת סוכות נערכו ב-4.10.21 הבחירות להנהגת המועצה לשנת הלימודים הנוכחית. כסגנית נבחרה תגל מנשה תלמידת כיתה י"א ממקיף ט'. לתפקיד הדובר ויו״ר ועדת דוברות במועצת הנוער, נבחר מקס גלוקובסקי תלמיד כיתה י"א ממקיף א'. לתפקיד יושב ראש ועדת נוער וקהילה במועצה נבחר נתנאל צ'רטקוב  תלמיד כיתה ט' ממקיף ז', ולתפקיד יושבת ראש ועדת אתיקה ומשפט נבחרה ליאור טפר, תלמידת כיתה ט' ממקיף ז'.

שלי: "רואה בזה שליחות"

שלי בת 16 הייתה בשנה וחצי האחרונות מדריכה בארגון לנוער מדצ"ים והשנה היא שגרירה בארגון ליד. כן  שימשה כנציגה ודוברת במועצת התלמידים והנוער מחוז דרום. אשתקד היא הייתה סגנית היו"ר היוצא אורי זרביב . בנוסף להיותה תלמידה בכיתת מדעית מצטיינת, היא מעידה על עצמה שתמיד גילתה עניין בכל מה שקשור להדרכה ולמועצות תלמידים.

"אני גאה ונרגשת על הזכות שניתנה לי לייצג את הנוער האשדודי ולהוביל את מועצת הנוער יחד עם כלל חברי המזכירות הנבחרים. אין לי כל ספק כי יחד עם ההנהגה העירונית בהובלת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, זו עומדת להיות שנה משמעותית ומלאה בעשייה”, אומרת שלי. "אני רואה בזה שליחות מאוד חשובה לייצג את הנוער בשולחן מקבלי החלטות מול המבוגרים, ולפעמים לשים את הדברים על דיוקם. זו גאווה גדולה עבורי”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן