החמץ של אשדוד נמכר לגוי: במעמד הרבנים, ראש העיר ויו"ר המועצה הדתית

במועצה הדתית גם ברכו על התכנסות המועצה בזכותה של חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד גלבר שהסירה התנגדות והמועצה נבחרה לאחר קיפאון. הרב עובדיה:"אנו מודים לגלבר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשעות הבוקר של ערב שבת וערב חג הפסח התקיים מעמד מכובד של טקס מכירת חמץ
והרמת כוסית לכבוד החג באולם שע"י המועצה הדתית.

בתחילה ערכו את המכירה עם הגוי, ולאחר חתימת הרבנים הראשיים וחברי בית הדין, על השטרות הכוללים במכירה גם את החמץ של כל מוסדות העיריה, ומשטרת אשדוד. כל שטרי ההרשאה של מכירת החמץ הועברו לידו של גוי שהסכים וקנה את החמץ.

את המעמד פתח רב העיר הרב יוסף שיינין שתיאר בפני המשתתפים את הפעילות המבורכת של המועצה הדתית בפרט בחודש האחרון כהכנה לקראת חג הפסח בהכשרת מסעדות, קפטיריות ובית החולים "אסותא",

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הסביר את מהות חג הפסח בעצמאות הרוחנית ובעצמאות הלאומית שלצערנו עדיין מאיימים עליו לפגוע בנו אויבים, אבל צריכים אנו להתפלל בע"ה שהקב"ה יצלינו מידם.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ציין לשבח את חברת מועצת העיר אשדוד עו"ד הלן גלבר שהגיעה לטקס . עובדיה סיפר שהיא סייעה בבחירת הרכבת המועצה שהתכנסה לאחר שנתיים של קיפאון. הוא בירך אותה ואמר שהיא ויתרה על ההתנגדות שלה בהקשר של בחירת נציג שלה וכך משרד הדתות אפשר את בחירת ההרכב.

הרב עובדיה ציין לשבח את עבודתם של הרבנים הראשיים הרב יוסף שיינין הרב חיים פינטו וכולנו יחד עובדים בשיתוף פעולה
מלא, בדבריו הביא סקירה בקצרה על הפעילות הרחבה של המועצה הדתית לקראת חג הפסח בהעמדת 13 נקודות להגעלת כלים "חינם" אלפי חלוקת חבילות מזון למשפחות נזקקות, במקוואות ורק לפני כחודש זכינו לשפץ מקוה טהרה מפואר ברובע יא', כך גם במחלקת נישואין ובכשרות שאחרי שהנגיף כמעט עבר חזרו למסלול עבודה שוטף עם הציבור כשהנתונים מוכיחים בעד עצמם. לסיום בירך את הרבנים הראשיים, ראש העיר ד"ר לסרי שעומד כל הזמן לימיננו במסירות אמיתית.

לסיום ערכו סיום מסכת ולאחר אמירת קדיש, הרב עובדיה דהן העניק לרבנים ולאורחים "הגדה של פסח מפוארת" ומזג יין לנוכחים ובירכו "לחיים" בברכת חג פסח כשר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן