יותר מ-6,000 טון אשפה פונו בשבועיים האחרונים באשדוד

השיא נשבר: 6072.53 טון אשפה פונו,300 גינות פעילות הוברקו ואיתן גם 3,000 דונם עברו גינון, 2,400 דונם הושקו. 3,500 ספסלים חודשו ונצבעו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מנהל התפעול פועל גם עכשיו ונמצא לקראת סיום פקודת מבצע פסח אשדוד 2022 באחד המבצעים הגדולים שנערכו בשנים האחרונות הצליחה עיריית אשדוד לכסות את כל העיר במסגרת ההכנות לפסח. אנשי אגף התפעול נמצאים גם ברגעים אלה בשטח לטובת פינויים אחרונים.

בעירייה מציינים כי השנה כמויות אשפה גדולות יותר בהשוואה לשנה שעברה , וכי העובדים מתחו עצמם עד הקצה. כולנו מסתכלים על כמויות האשפה , העיר עברה מתיחה כללית כולל פארקים. גדולים,בינוניים וקטנים, שבילי הליכה נשטפו והספסלים- 3,500 נצבעו , העבודות היו גם בלילות ומדובר באחד המבצעים הגדולים שנעשו בשנים האחרונות , מציינים במנהל תפעול .

עיקר הפסולת פונתה מבנייני מגורים, פארקים, שטחי גינון הרבים, והמרכזים המסחריים. בשנת 2021 פינו העובדים 6,052,280 ק"ג אשפה, והשנה, אולי בשל הרצון להתחדש אחרי שנתיים שחונות של קורונה, הושלכו 20 טון יותר – 6,072,530 ק"ג אשפה.

ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: "אנחנו בישורת האחרונה, מבצעים ליטושים , הפארקים כבר מוכנים, הכיכרות ושטחי הגינון נקיים, ורחובות העיר לבשו חג. אני מודה לשלמה רוטנברג, ראשי המנהלות, האגפים והמחלקות, ולכל עובדי העירייה, שלא נחו בחודש האחרון עד להשלמת המשימה. העיר ערוכה גם לחול המועד וניתן לצאת לבלות בפארקים, באירועי חול המועד ובפסטיבלים".

בחודשיים האחרונים עברו כ-300 הפארקים בעיר הכנה מאסיבית כדי לתת לתושבים סביבת בילוי ופנאי נעימה בימי החג. נוסף על כך, 3,000 דונם שטחי גינון עברו טיפול, עצים נגזמו, מדשאות עברו עיצוב מחדש, ספסלים נצבעו ומדרכות תוקנו. מדובר במשימה מורכבת מאוד בעיר כמו אשדוד שבה יש 622 רחובות ו-70 אלף משקי בית.

בעירייה כיסו את כל העיר באמצעות צוותי עבודה שלכל אחד מהם הוצמד מפקד. המוקד העירוני תוגבר וגם מוקד רואה החדשני והמתקדם תרם את חלקו. דגש מיוחד הושם גם בצד הטכני ומשאיות הפינוי, מנופים וכלי פינוי אשפה עברו בדיקה על בסיס יום יומי כדי למנוע תקלות.

"בשנים הקודמות הוצאת הפסולת מצד התושבים הסתיימה יום לפני החג, אך אנחנו רואים על פי דוחות המצב שעדיין המשיכו לזרוק חפצים גם בשעות האחרונות שלפני ליל הסדר", מציין ראש אגף תפעול בעירייה, שלמה רוטנברג. "הכוחות עדיין בשטח והם יטפלו בכל פנייה עד לכניסת החג".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן