מריחים את עונת הממלפפונים

מ.ס אשדוד הפסידה לבית"ר ירושלים והמשיכה את העונה הבינונית שלה. האדומים חולמים על ליגת העל, ניצחו את בני יהודה בתוצאה 3:1 ורחוקים 3 נקודות מעלייה היסטורית לליגת העל. ובליגה א' דרום עירוני אשדוד ניצחה את שמשון ת”א, ופתחה את התיאבון לאוהדים לקראת העונה הבאה. סיכום השבוע בכדורגל האשדודי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עוד שבוע עבר על כוחותינו בליגות הבכירות של הכדורגל הישראלי. במ.ס אשדוד רוצים לסיים כבר את העונה הזאת וזקוקים לעוד מאמץ קטן, בכדי להבטיח את ההישארות בליגה ולהתחיל את ההכנות לעונה הבאה בראש שקט. בצד האדום של העיר, הנציגה שלנו בליגה הלאומית ממשיכה לעשות חיל על הדשא ונושמת אוויר פסגות בפלייאוף העליון ורק שלא יעירו אותם מהחלום. בצד הצהוב של העיר הצליחו להגיע כבר מזמן לחוף מבטחים בליגה א' דרום וככל שהיכולת משתפרת, כך התיאבון אצל הקהל הצהוב גדל והלוואי שזה יגרור אחריו תנועת צמיחת מניות משמעותית.

מ.ס אשדוד: רק לא להיקלע לצרות

ביום ראשון השבוע יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון ׳טדי׳, למשחק שהיה חשוב הרבה יותר ליריבה, בית"ר ירושלים שמסובכת בתחתית. ניכר היה לראות שבית"ר רצתה יותר את המשחק, נלחמה על כל כדור והצליחה להתגבר על התקפת אשדוד האנמית. לא בטוח אם רן בן שמעון ימשיך בעונה הבאה, אך מה שבטוח, אשדוד חייבת לחפש חלוץ רציני לעונה הבאה, מפני שהקבוצה לאורך כל העונה סבלה מחוסר מחץ. זה הספיק לבית"ר ירושלים לכבוש פעם אחת, בדקה ה-16 מרגלי הסלביינק ההולנדי שחרץ את גורל המשחק וקבע 1:0 לבית"ר שהייתה צריכה את הנקודות כמו אוויר לנשימה. מבחינת מ.ס אשדוד, חמישה משחקים נותרו לתום העונה, הקבוצה נמצאת במרחק 7 נקודות מהקו האדום. זה טווח ביטחון מספיק גדול כדי לשחק כדורגל יותר שמח ופחות לחוץ.

ביום ראשון תגיע לאצטדיון היא' קבוצת מכבי פ"ת ומאמנה ניר קלינגר, שנמצאים במקום ה-13 ממנו יורדים ליגה. ברור לכולם שפתח תקווה תבוא להילחם על חייה ושאם אשדוד תפסיד שוב, אז הלחץ יתחיל לדבר.

אדומים אשדוד: חולמים על ליגת העל

הצל הצרות הכלכליות והמשפטיות, על הדשא האדומים אשדוד ממשיכה לספק תוצאות יפות ולהיצמד לצמרת הגבוהה. ביום שישי שעבר היא אירחה את בני יהודה ת"א וניצחה אותה בתוצאה 1:3. לאדומים כבש צמד איתמר נוי ואילו הקפטן האהוב, לישי ביטון הוסיף שער משלו. בעקבות הניצחון האדומים עלו למקום הרביעי בטבלה ונמצאים במרחק של שלוש נקודות מהמקום השני, המוביל לליגת העל. האוהדים מתבוננים בטבלה ומשפשפים את העיניים כלא מאמינים.

ביום שני מחכה לקבוצה האדומה של העיר קרב צמרת. היא תצא למשחק חוץ חשוב מול מ.ס כפר קאסם, כאשר מי שתנצח, תתקרב מאוד לעלייה לליגה הבכירה בישראל ולהגשמת החלום. שתי הקבוצות כבר מכירות אחת את השנייה מהמאבקים ביניהן בליגה א’, ויהיה מעניין לראות כמה רחוק האדומים יכולים ללכת העונה. ניצחון משמעותו המשך החלום הזה שבתחילת העונה נראה בלתי אפשרי וכעת, עם קצת מזל, אפשר להפוך אותו למוחשי.

'עירוניה': הכינו את בגדי הים

הקבוצה של יוסי חכים הגיעה לשלבים המכריעים של העונה, כשהיא מבטיחה לעצמה את ההישארות ובענק. שני ניצחונות רצופים בפחות משבוע קידמו את עירוני אשדוד למקום השביעי בטבלה, והעניקו לה ראש שקט בכדי להתכונן לעונה הבאה. כרגע כשמדברים על העונה הבאה, שם המשחק הוא מניות. האם לעירוני אשדוד תהיה קבוצת צמרת שתתמודד על העלייה לליגה הלאומית בעונת 2022/23? הרבה מהתשובה לשאלה הזאת נמצאת אצל הקהל. כקבוצת אוהדים, לעירוני אשדוד יש גרעין חזק של 150 אוהדים בערך שנחשבים ל'מניה בטוחה'. אך כדי להעמיד תקציב ראוי ולשדרג את הסגל בשחקנים יקרים ובעלי ניסיון במאבקי עלייה, היא תצטרך למצוא עוד ועוד כאלה

בלי קשר לעונה הבאה, הסיום של הנוכחית הוא נפלא בינתיים. בשישי הקבוצה ניצחה בחוץ את שמשון ת"א בתוצאה 2:1 ובשבוע שעבר, במחזור אמצע השבוע, עירוני אשדוד ניצחה ב'סינטטיקו' את הפועל מרמורק, גם כן בתוצאה 2:1. עד לתום העונה נותרו שני משחקים בלבד ובשישי הקרוב תגיע לאשדוד קבוצת מ.ס דימונה וביום חמישי הבא, תצא עירוני אשדוד למשחק חוץ מול הפועל כפר שלם מהצמרת הגבוהה, במשחק שיוכל להכריע מי תעלה לליגה הלאומית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן