הורים באשדוד חוששים לחיי ילדיהם:"ביקשנו מהעירייה שער אבטחה לגנים ואין מענה"

לא ברור איך עיריית אשדוד לא נענית לדרישת הורים להתקין שער ברזל לשלושה גני ילדים הסמוכים לאתרי בנייה. עלות שולית שעיריית אשדוד לא תקרוס מזה. "פנינו אליהם אין ספור פעמים וללא מענה" טוענים הורים.

שער זכוכית בלבד. דורשים שער ברזל לאבטחת הגנים.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הורים לילדי חינוך מיוחד חוששים: גני הילדים ללא אבטחה וללא שער המגן על אשכול של שלושה גנים בשכונת מע"ר דרום. הגנים: חלילית, צ'לו וצנובר מאכלסים עשרות ילדים בחינוך המיוחד. לפני המלחמה פנו ההורים לעירייה כדי שיתקינו שער ראוי שייתן ביטחון לילדים ולגננות ולהרגיע את ההורים.

מדובר בעלות שולית של ממש לעירייה של התקנת שער ברזל. כאמור כל פניותיהם של ההורים לעיריית אשדוד בעניין הזה עלו בתוהו ולא ניתן להם מענה.

אירה אם לילד בן 4 בגן אומרת :"לא רק שאין אבטחה של שומרים בגנים אלה אם אין שער בכניסה. רק דלת זכוכית, שכל אחד יכול להיכנס. פנינו לעירייה ולגברת טלי מימון . וללא מענה בעניין. אנחנו ההורים אבודים דואגים לאבטחת ילדינו . גם אין מאבטחים אז לפחות שער. בסמוך לגנים יש אתרי בנייה וממש חוששים לביטחון ילדינו בימים אלה של מלחמה"

למאבק ההורים הצטרפה יו"ר רשימת תושווים נורית טופז שעיקר עיסוקה בחיים למען ילדי החינוך המיוחד. היא פנתה בעניין לראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ובינתיים ללא תשובה ומענה


הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן