ההישג האדיר של חזן

נבחרת ישראל של המאמן האשדודי עשתה השבוע צעד גדול לכיוון היורו הבא. דור תורג׳מן האשדודי קיבל את האמון ופתח במשחק הראשון. וגם: השיחה המרגשת של חזן עם הילד החולה

שומרת על סיכוי להעפלה. נבחרת ישראל.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נבחרת ישראל התקרבה השבוע ליורו ולמעשה שמרה על סיכוי להעפלה היסטורית לאחר 53 שנים של המתנה. הנבחרת בעלת נציגות אשדודית מרשימה, עשתה השבוע תיקו נגד רומניה וניצחה את בלארוס ושמרה על סיכוי להעפלה לאליפות אירופה שתתקיים בשנה הבאה בגרמניה.

במשחק הראשון, חזן נתן את האמון לחלוץ האשדודי, דור תורג׳מן, שנכנס לנעליים גדולות וקיבל את האמון לאחר שעבר קיץ חלומי שכלל שני חצאי גמרים גם במונדיאליטו וגם באליפות אירופה עד גיל 21. תורג׳מן עצמו קיבל העדפה במשחק הראשון על פני שון וייסמן, שבקושי משחק במדי גראנדה הספרדית ותאי בריבו ששיחק רק 12 דקות ב-MLS. הוא ״נהנה״ גם מנטישות של ערן זהבי, עומר אצילי ומואנס דאבור, והוא זכה לזימון אף שלא הרבה לשחק במדי מכבי תל אביב העונה ולרוב עלה כמחליף. במשחק השני, תורג’מן לא פתח, לאחר שספג ביקורות לאחר המשחק הראשון.

לצידו של תורג’מן  שיחק ופתח בשני המשחקים רוי רביבו, בנו של חיים רביבו. בנבחרת עצמה משחק גם גדי קינדה האשדודי, שהגיע מקנזס סיטי שב-MLS, בקבוצתו כעסו על הגעתו לארץ מחשש שהוא לא כשיר וזה עלול לגרום לו להיעדר לתקופה מהמגרשים.

חזרה לחזן, מדובר בהישג קטן, אך עדיין עדיף שלא לרתום את העגלה לפני הסוסים. עד כה הנבחרת שיחקה שישה משחקים, ניצחה בשלושה, נפרדה בשיוויון בשני משחקים והפסידה לשוויץ. נוצרים ארבעה משחקים נוספים: שוויץ, קוסובו, רומניה ואנדורה. ישראל כרגע במקום השלישי של הבית ועליה לסיים באחד משני המקומות הראשונים בכדי להעפיל ליורו, המאבק העיקרי הוא נגד רומניה ושוויץ, יתר הקבוצות רק ינסו להפריע לישראל להעפיל. יחד עם זאת, ישראל תוכל להעפיל דרך הפלייאוף, בצורה קשה יותר, ושם מקומה הובטח לאחר שסיימה ראשונה בליגת האומות.

חזן לילד חולה: ״כשתבריא, תבטיח שתבוא לשחק איתי משחק״

מוקדם יותר השבוע, פרסמה ההתאחדות לכדורגל סרטון מרגש עד דמעות של מאמן הנבחרת אלון חזן, שנפגש עם ילד חולה, חזן ביקש ממנו טיפ והילד אמר לו: ״גם אם אתם נכנסים לפיגור, חשוב שכולם ירימו את הראש ולא יוותרו, שיחשבו איך הם מכניסים את שער השיוויון, הופכים את התוצאה וחוזרים הביתה לשמוח עם ההורים והמשפחה״. חזן, שלא יכול היה להסתיר את ההתרגשות שלו, אמר לאותו ילד שהוא צודק, ״כל שחקן יראה שכמו שאתה לא מוריד את הראש – גם הם לא יורידו את הראש. כמו שאתה תנצח את הכל, גם השחקנים ינצחו. וכשאתה תבריא, תבטיח שתבוא לשחק איתי משחק״.

בסרטון אחר שפורסם במהלך השבוע, חזן תועד אומר את אותו הטיפ לשחקנים, בחדר ההלבשה, בדיוק כשהם היו בפיגור של 1:0 נגד רומניה.

חזן במפגש סוחט דמעות עם הילד

חזן עצמו סיפר שהוא כהורה הקשיב יותר וניסה לקבל את הפרספקטיבה של האמא, שלחוצה ולוקחת את ילדה לטיפול והוא סיפר איך הוא ראה את האושר שלה בעיניים כשהיא ראתה את הילד שלה יחד עם שחקני הנבחרת באימון. ״ראיתי את האמא ורציתי לרחם עליה, היא מילאה אותי. ואמרתי לעצמי אלוהים הלוואי שהיא תישאר מאושרת ככה כל החיים״, אמר חזן לשחקנים וסיפר, ״אני אומר לכם את זה כי לפעמים צריך שמישהו אחר יגרום לכם לאושר״.

אז מסתבר שהטיפ עבד וגם שיחות המוטיבציה של המאמן האשדודי, לנו לא נותרה עין יבשה מהסיפור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן