"ההחלטה לבנות אלפי דירות בדיונה באשדוד באה לשרת כרישי נדל"ן. אני אלחם למנוע זאת"

כך אומר יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני "אפשר לבנות דיור בר השגה לצעירים בעיר מבלי לפגוע בדיונות.קורא לכול מי שהדיונה והטבע המיוחד שהתברכנו בו חשובים לו, להצטרף אלינו ולהביע דעתו נגד הריסתה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת החודש התקיים דיון בנושא הבניה על החלק המערבי של הדיונה בשטח ממזרח לרחוב אלטלנה. לדברי יו"ר האופוזיציה ד"ר אלי לחמני כול המומחים בתחום איכות הסביבה התנגדו נחרצות לתוכנית שהורסת את הדיונה ותגרום למכת מוות לכול מארג חיי הטבע המתקיימים שם. העיר התברכה במשאב טבע יחודי ומדהים במקום לשמור על משאב טבע יקר זה לטובת התושבים, הנהלת העיר מחליטה להקריבה על מזבח הבנייה והבטון.

למה?

ד"ר לחמני:"התשובה היא שבלעדי זה לא יהיו דירות לזוגות הצעירים. אמירה זו היא זריית חול בעיניים, ראשית יש לא מעט שטחים הן במסגרת ההתחדשות העירונית והן באזורים אחרים שם יבנו עשרות אלפי יחידות ואין שום סיבה לגזול את משאב הטבע היקר הזה. בנוסף, בחלק מאותו שטח בחלק המערבי מרחוב אלטלנה ניתן לבנות כמה אלפי יחידות מבלי לפגוע בדיונה. הצענו כי תאושר בניה רק לשטח זה שלא תפגע בדיונה ותאפשר אלפי יחידות, אך נראה על פניו שיש למישהו אינטרס חזק יותר שישרת את כרישי הנדל״ן. כמו כן, בעיר עשרות אלפי דירות לבניה שבתכנון ששם חשוב יותר היה שהנהלת העיר תפעל לספק דירות שיהיו בהישג ידם של הצעירים. לקרוא למתחם: ״מתחם צעירים״ לא הופך אותו לכזה חוץ מאשר לצרכי תעמולה זולה".

עוד טוען ד"ר לחמני:"חשוב לומר כי הקמת 8,084 יחידות כפי שהעיריה מתכננת תביא להחמרת מצב היציאה הדרומית בעיר, כאשר פתרונות שניתנו על ידי הנהלת העיר לכביש יציאה לעד הלום, לא מתקבלות על ידי הגופים הממשלתיים ונכון להיום אין פתרון ממשי מוסכם.

במסגרת הדיון הצלחנו לשכנע ובסופו של דבר גם חלק מחברי הקואליציה שהבינו את האסון בהחלטה והצטרפו להתנגדות.
ועדיין לצערנו ההחלטה עברה ברוב של קול אחד כהמלצה לוועדה המחוזית. המלחמה על הדיונה תמשיך שם. אנחנו נלחם בכול דרך שתוכנית תוגבל רק לאזור מחוץ לדיונה, בשטח המערבי של כביש אלטלנה. אני קורא לכול מי שהדיונה והטבע המיוחד שהתברכנו בו חשובים לו, להצטרף אלינו ולהביע דעתו נגד הריסתה"!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן