הדילמה של דגו

מאמן או מנהל? ברוך דגו יצטרך להחליט. צילום: ירון קליין
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד וברוך דגו מתמודדים עם דילמה מעניינת. דגו משמש כמאמן זמני בקבוצה וכמנהל המקצועי של הקבוצה, זאת לאחר העזיבה של אלי כהן לפני מספר שבועות. בימים האחרונים, דגו שוקל אם להמשיך כמאמן קבוע בקבוצה או שהקבוצה תמנה מאמן חדש.

אם דגו יישאר כמאמן קבוע, הוא ייאלץ להתפטר מהנהלת המועדון, אליה נבחר על ידי רוב חברי העמותה בבחירות האחרונות. אך דגו שוקל את דרכו ועדיין לא החליט אם יעשה כך. הסיבה לכך היא שלפי תקנון העמותה של מכבי עירוני אשדוד חבר הנהלה לא יוכל לקבל שכר, שמגיע לו, על אימון הקבוצה.

דגו גדל במחלקת הנוער של מכבי עירוני אשדוד ועלה לבוגרים, משם כיכב במכבי תל אביב ובהפועל תל אביב והיה אחד השחקנים היותר מוצלחים שיצאו ממחלקת הנוער, בעונת 17/18, דגו חזר למועדון נעוריו ועונה לאחר מכן עלה איתו לליגה א'.

ביום חמישי האחרון, דגו עמד על הקווים במשחק נגד הפועל חיפה מליגת העל כחלק מסיבוב ח' בגביע המדינה והתייחס לדילמה: "בימים הקרובים אני אצטרך לקבל החלטה סופית, אם אשאר כמאמן ראשי אצטרך להתפטר מהנהלת המועדון ולחתום על חוזה. המשחק לגמרי הגדיל את החשק״.

כאמור, מכבי עירוני אשדוד השתתפה בסיבוב ח׳ של גביע המדינה נגד הפועל חיפה, מהמקום השלישי בליגת העל, וסיפקה את אחד המשחקים הטובים ביותר שלה מאז ההקמה. בדקה ה-58 יאן בנבניסטי העלה את הקבוצה ליתרון 0:1, בדקה ה-83 חיפה השוותה והמשחק המשיך להארכה ולבעיטות עונשין, אוהד מזרחי החמיץ פנדל והפועל חיפה כבשה את כל חמש הבעיטות ועלתה לשמינית הגמר. יממה לאחר מכן, מ.ס אשדוד הפסידה לעירוני טבריה מהליגה הלאומית והודחה גם היא מהגביע, כך שגם הפעם לא תהיה נציגה אשדודית בשלבים המתקדמים של הגביע.

בליגה הדברים נראו אחרת, כשביום שלישי האחרון מכבי עירוני אשדוד התקשתה מול לוד וסיימה ב-0:0, מ.ס אשדוד ניצחה את בני ריינה משער של שקד חכמון.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן