השדרנית האשדודית שפגשה את ראש המוסד לשעבר

כל הרכילות הסיפורים החמים באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עו״ד יפעת בן אבי מאשדוד מגישה בימים אלו בערוץ ׳וואלה פלוס׳ תוכנית שנקראת ״באה בחשבון״. בסוף השבוע שעבר היא הגיעה להיערך לתוכנית ולפתע פגשה את לא אחר מאשר ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שהגיע לריאיון בתוכנית אחרת. יפעת כמובן לא ויתרה על סלפי עם עם האיש שיש האומרים שהוא היורש הבא של ראש הממשלה ביבי נתניהו.

חברת ״הדרך לנכס״ בבעלות דיקלה פור עורכת כל שנה בנוהל קבוע ארוע עובדים מצטיינים. השבוע נערך הטקס המסורתי לשנת 2023, ובמקום השלישי – זכה הסוכן איב סלמה, במקום השני רותם פולק ובמקום הראשון הסוכן אריק סלמה. במחלקת השכירויות קטפה את הפרס הגב' נטלי הרוש.

דיקלה: ״לעובדים המצטיינים ניתנו פרסים ומתנות הכוללות טיסות וחופשות.זה המוטו שאני דוגלת בו וזו  הדרך שלי להגיד להם תודה והערכה״.

פריחה רוצה לעשות לכם היכרות עם אוהד אלדר (38), תושב אשדוד, שמונה לדירקטור ברשות שדות התעופה. אוהד במקצועו רו"ח בוגר פירמת KPMG, בתפקידו משמש כמנכ"ל של חברת מטאלפלס– מקבוצת ש.אל. בנוסף הוא בעלים של חברת ש.א.ר מוביליטי העוסקת בהקמת וניהול מערכי טעינה לרכבים חשמליים.

בנוסף וברוח התקופה אוהד לוחם במיל' ביחידת עלית והוקפץ ב7 באוקטובר ללחימה עם היחידה בעוטף עזה, ומשם המשיך לחודשיים וחצי מילואים במשימות הלחימה של היחידה. פריחה מאחלת לו בהצלחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן