הדור הבא: נוער אדומים אשדוד בלאומית!

נוער: אדומים אשדוד הבטיחה עלייה לליגה הלאומית חמישה מחזורים לתום העונה. מ.ס אשדוד עלתה למקום הראשון בטבלת ליגת העל. נערים ב': הקפטנים ינון טלקר (אדומים אשדוד) ופלטון קורוטקי (הפועל אשדוד) ממשיכים לקרוע רשתות

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שבת חלומית הייתה לקבוצת הנוער של האדומים אשדוד ולמאמן שלה דניאל טולמסוב, שהעפילו לליגה הלאומית עם ניצחון יפה בתוצאה 6:2 על הפועל כפ"ס. שחקני נוער אדומים עלו לאצטדיון הסינטטי הקטן, בידיעה שניצחון יבטיח להם העפלה היסטורית לליגה הלאומית, והם אכן עשו את עבודתם כמצופה. כבר בדקה השלישית רועי רימונד כבש, איתי שוקרון הוסיף צמד (24 ו-26) וליאור ליגעלם בדקה ה-29 קבע 4:0 לאדומים אשדוד. שער מספר 11 העונה לליגעלם בן ה-18 שכבר הספיק להשתלב העונה גם בקבוצה הבוגרת. לירוי רביבו ויורם דמקה כבשו שערים משלהם במחצית השנייה ובסיום: 6:2 לאדומים אשדוד שהבטיח את אליפות הליגה הארצית דרום לנוער, נתן את האות לחגיגות ולברכות מכל קהילת הכדורגל בארץ והביא הרבה כבוד למועדון ולעיר.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, למרות ההפסד בחצי גמר הגביע בשבוע שעבר, התאוששה, חזרה לנצח במסגרת ליגת העל לנוער, שהיא כמובן הליגה הבכירה והעפילה למקום הראשון בטבלה, כאשר לתום העונה נותרו 6 מחזורים. מ.ס אשדוד אירחה את קבוצת הנוער של הפועל ר"ג וניצחה אותה בתוצאה 2:1. מיכאל בן עמי כבש ראשון בדקה ה-12 מבישול של סהר רביבו. האורחת השיגה שוויון בדקה ה-57, אך אשדוד יצאה עם הנקודות בזכות שער של קפטן הקבוצה, שקד חכמון, שהבקיע את השער היקר בדקה ה-64 וחגג את הרביעי שלו העונה, מה שהתברר כשער הניצחון. החניכים של אלי לוי יצאו משחק חוץ בשבת הקרובה מול הפועל ב"ש וירצו להמשיך במומנטום החיובי.

במסגרת המחזור ה-26 בליגה הלאומית לנוער, יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ מול מ.ס כפר קאסם והפסידה 1:0. עירוני נמצאת במקום האחרון בטבלה, כאשר גורלה כבר נחרץ ממזמן והיא תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית לנוער.

נערים א'

במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל לנערים א', יצאה מ.ס אשדוד בשבת האחרונה למשחק חוץ נגד הפועל ב"ש והפסידה בתוצאה 1:0. החניכים של יוסי בילו נמצאים במקום העשירי בטבלה ובשבת הקרובה הם ייצאו לשכונת התקווה למשחק מול בני יהודה ת"א.

במסגרת ליגת נערים א' שפלה יצאה קבוצת האדומים אשדוד לפני חג הפסח למשחק חוץ מול עירוני קרית מלאכי. במשחק נפגשו שערים רבים והקבוצות נפרדו בשוויון 5:5. לאדומים כבשו: גומרי נועם 5, זיאמר יקיר 32, מורד כפיר 62, אוחיון עמית 86(פ), ישראל דניאל 94.

נערים ב'

במחזור ה-29 בליגת העל לנערים ב’, אירחה בבוקר שבת האחרונה באצטדיון הסינטטי, מ.ס אשדוד את קבוצת נערים ב' של הפועל ר"ג. האורחים ניצלו היטב את ההזדמנויות שלהם וניצחו את אשדוד, שירדה למקום ה-11 בטבלה, בתוצאה 2:0.

במסגרת ליגת נערים ב' מחוז שפלה, מוליכת הטבלה, האדומים אשדוד אירחה ביום חמישי שעבר בסינטטי הקטן את הפועל בארי אשכול. האדומים היו טובים יותר וניצחו בתוצאה 3:0. כבשו: צמד לינון טלקר הקפטן, שהמשיך את העונה הנהדרת שלו והעלה את מאזנו ל-34 שערים, ושער של דוד רטובסקי.

באותה הליגה ביום חמישי שעבר בבוקר בסינטטי הקטן אירחה קבוצת הפועל בני אשדוד 'צו פיוס' את הפועל אשקלון. צמד בזק של קפטן הפועל אשדוד, פלטון קורוטקי שהעלה את מאזנו ל-49 (!) שערים העונה, העלה את הפועל ליתרון כפול. אשקלון הצליחה להשוות ובדקה ה-79 יעקב וורקו הבקיע את שער הניצחון ובסיום: 3:2 להפועל בני אשדוד.

ילדים א'

בליגת ילדים א', ניצחה לפני החג קבוצת מ.ס אשדוד את הפועל כפ"ס בצורה חלקה ובתוצאה 3:0.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן