שטרית, חבר המועצה הדתית באשדוד:"יש הזנחה בבית העלמין באשדוד"

חבר המועצה יעקב שטרית טוען כי סייר בבית העלמין וגילה הזנחה בין הקברים. במועצה הדתית הגיבו:"מקווים שכל חברי המועצה יירתמו לעשייה המברכת שיש במועצה בכל נושאי הדת כולל בבית העלמין שמתוחזק ומושקע מאוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל


הרכב המועצה הדתית אושר לאחרונה לאחר כשלוש שנים, אך למרות זאת נראה כי המועצה הדתית עוד לא חזרה למסלול השוטף. כך טוען חבר המועצה החדש יעקב שטרית. כך למשל לדבריו בנוגע לבית העלמין.


חבר המועצה הדתית יעקב שטרית : ״סיירתי בבית העלמין ולצערי אני רואה הזנחה, מצבות שבורות וכו׳. ניסיתי ליצור קשר עם לשכת יו״ר המועצה הרב עובדיה דהן בכדי לטפל בבעיות דחופות אך ללא הועיל, לאחר בירורים רבים נאמר לי שהוא טס לחו״ל. לעניות דעתי, גם אם הוא מצא זמן לטוס היה צריך להעביר את הסמכויות לממלא מקום הרב דוד בן מנחם.
אחרת למה צריך תפקידים ותארים?
לא היה הרכב מועצה כמה שנים ואולי הרב עובדיה התרגל לנהל את המועצה לבדו . אך,עד לרגע זה ההרכב החדש לא התכנס האם לא הגיע הזמן שהמועצה תתנהל בצורה שקופה ומסודרת?"

שטרית שלח בעניין מכתב ליועץ המשפטי על מנת שיתייחס לסוגיה בה אין מי שמנהל בפועל את המועצה. " ולשמחתי מיד באותה השעה יצא ״במקרה״ זימון לישיבת מועצה בשבוע הבא".

המועצה הדתית:"הזימון נשלח לפני פסח"

מהמועצה הדתית נמסר:"הישיבה ליום ראשון נקבעה לפני פסח. המועצה הדתית בראשות הרס עובדיה מעריכה כל חבר מועצה ומקווה שכולם יירתמו לעשייה . בבית העלמין הושקעו המון תקציבים והוא מתוחזק ברמה מאוד גבוהה ועל כך יעידו באי בית העלמין. הרב עובדיה יור המועצה עובד סביב השעון בכל ענייני הדת בעיר וגם קשוב לכל ביקורת שיש"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן