הדור הבא: הגביע של ילדים ב׳

שאפו ענק לקבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד שזכתה בגביע המדינה וריגשה רבים. גם ילדים ג' של מ.ס חולמת על הנפת גביע והעפילה לחצי הגמר. נוער: 3:2 משוגע למ.ס אשדוד על חדרה, כולל מספרת מטורפת של אטמנגה

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סוף שבוע של פגרה בהרבה מהליגות של הנוער, נערים וילדים בשל המשחקים המכריעים בגביע המדינה בגילאים השונים. בהקשר זה, האקדמיה של מ.ס אשדוד ממשיכה לקצור פירות והפעם, בשבוע שעבר קבוצת ילדים ב', הוסיפה עוד גביע לארון הגביעים המפואר של האגודה. החניכים של המאמן איב שריקי ריגשו רבים, לא התרגשו מהשידור החי בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל ובתום דרמת ענק, ניצחה בדו קרב פנדלים את מכבי פ"ת והניפה את הגביע. גם קבוצת ילדים ג' עשתה עבודה נהדרת, כשהעפילה בשבת לחצי גמר גביע המדינה. כאן המקום גם לציין כי יש שחקנים רבים שמשחקים גם בקבוצת ילדים ב' וגם בילדים ג' של מ.ס והם יכולים לסיים את העונה עם שני גביעי מדינה. יכול מאוד להיות שבעוד כמה שנים ניזכר איפה הכוכבים האשדודים של מחר עשו את צעדיהם הראשונים. גם קבוצת הנוער של מ.ס ניצחה והשלימה תקופה נהדרת לאקדמיית הכדורגל, אולי הכי טובה בארץ.

נוער: האם מ.ס דוהרת לאליפות?

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה לספק תצוגות משובחות ובשבת בבוקר אירחה בסינטטי בעיר את קבוצת נוער הפועל חדרה. המחצית הראשונה הייתה מטורפת והובקעו בה כל השערים במשחק המרתק הזה. נועם מוצ'ה, שחקן הנבחרת הצעירה, כבש ראשון למ.ס בדקה הרביעית. בדקה ה-16 ואחרי שחדרה הישוותה, מרטין אטמנגה ממ.ס כבש שער נפלא במספרת שהפך מהר מאוד לויראלי, בו צפו עשרות אלפי גולשים. זה בסך הכל שערו השני העונה של הקשר הקמרוני בן ה-19, שכבר הספיק לשחק גם בקבוצת הבוגרים של מ.ס. חדרה שוב הישוותה ובדקה ה-38 שקד חכמון קבע את תוצאת המשחק: 3:2 למ.ס אשדוד שעולה למקום השני בטבלה, מרחק שתי נקודות מהמקום הראשון, כאשר הכל פתוח ולצד ההצלחה בליגה, נזכיר שהקבוצה של אלי לוי העפילה גם לחצי גמר גביע המדינה.

ילדים ב': הגביע הוא שלנו

קבוצת ילדים ב' של מ.ס אשדוד ריגשה את כולנו בשבוע שעבר כאשר זכתה בגביע המדינה ע"ש שמואל סוחר ז"ל, לאחר דרמת ענק מול מכבי פ"ת באצטדיון רמת גן. הקבוצה של המאמן איב שריקי זכתה למחמאות מקיר אל קיר והוכיחה בפעם המי יודע כמה, איזה אקדמיית כדורגל הישגית ונפלאה יש למ.ס אשדוד. אשדוד פתחה נהדר את המשחק וכבר בדקות הראשונות עלתה ליתרון בן שני שערים מצמד נפלא של אושר דידי, שגם עמד בלחץ בדו קרב הפנדלים מורט העצבים וכבש מין הנקודה. מכבי פ"ת, שגם לה יש את אחת ממחלקות הנוער, נערים וילדים הכי טובות בארץ לא הורידה את הראש והצליחה לחזור למשחק באמצעות צמד משלה. לאחר 80 דקות נפלאות ומותחות הגיע הדבר האמיתי- דו קרב פנדלים. לאחר שמונה בעיטות מוצלחות, הגיע הרגע של השוער יותם פלג, שהדף באמצעות רגלו את הפנדל החמישי של מכבי פתח תקוה. אל הפנדל החמישי של אשדוד ניגש איתמר אטיאס, שבעט בקור רוח אל הפינה ורץ אל החברים הנרגשים לחגוג זכייה מופלאה בגביע המדינה. בסיום הקפטן נועם עזרן הניף את הגביע הנכסף והחגיגות נמשכו דקות ארוכות על הדשא ולאחר מכן בתוך חדר ההלבשה. מדור "הדור הבא" מפרגן מכל הלב לילדים ב' של מ.ס אשדוד ולשחקנים שעשו את ההישג הכביר ומאחל להם מזל טוב על הזכייה ההיסטורית והמרגשת. ואלה שמות: יותם פלג, איתי בן יוסף, יהב יפרח, מיכאל זדה, נועם עזרן, יאיר אלמוזנינו, עמית בן יהודה, ארז דידי, עידן מנור, דניאל דודי, ירדן שאנסי, רועי לורנס, איתי אורטסמן, אושר ילאו, דביר בן דוד, ליאם מלכה, שלמה אלישקשווילי, איתמר אטיאס, תומר לוי, בן לוי, ריי פלד, הילאי שוקני, ניסן אזולאי ונועם אסטון.

למחרת הזכייה, הגיעו הילדים למתחם האימונים של מחלקת הנוער והציגו את הגביע בצורה מרגשת. שאר שחקני המחלקה קיבלו את הגיבורים במסדר כבוד לרגל הצגת הגביע. כל הכבוד לאקדמייה של מ.ס אשדוד שממשיכה לזלול תארים בכל הגילאים ולהעניק לילדים של העיר מסגרת מפוארת, מסודרת ומאתגרת.

ילדים ג': היידה חצי גמר גביע

בשבת בבוקר באצטדיון טוטו בלוד התקיים משחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה ע"ש יעקב גרונדמן ז"ל, בין מ.ס אשדוד למכבי נתניה. המשחק היה דרמטי, מותח והניב הרבה שערים. בסופו של דבר מ.ס אשדוד אלמוג כהן השיגה את המטרה שלה, ניצחה 3:4 והעפילה לשלב חצי הגמר המכובד. כבשו: צמד של יאיר אלמוזנינו, נועם עזרן ועידן סיסאי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן