הדוראנט של אשדוד

מכבי אשדוד הביסה את עירוני קרית מוצקין בתוצאה 105-85 במסגרת המחזור השמיני של הליגה הלאומית בכדורסל. דוראנט סקוט הצטיין (25 נק'). במוצ"ש: משחק חוץ נגד אליצור נתניה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קרב הקצוות נגמר בניצחון של הדרומיים, לאחר שהתקשו להיכנס לקצב במחצית הראשונה. חרף הפתיחה הלא טובה, הקבוצה של עופר רחימי סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 47:50 ובמחצית השנייה המשיכה את המומנטום בדרך לניצחון ביתי נוסף. יש לציין כי האורחת קרית מוצקין פתחה את המשחק בהתלהבות רבה ועם מטווח שלשות מרשים, שנתן לה את ההובלה בתום הרבע הראשון. גם בפתיחת הרבע השני הצפוניים שלטו, ועם יכולת התקפית טובה הוליכו 44:32. מכאן, הקבוצה מעיר הנמל התעוררה ועם ריצת 30-18 הובילה 47:50 במחצית. במחצית השנייה החניכים של מכבי אשדוד נראיתה הרבה יותר טוב מבחינה הגנתית וספגה ברבע השלישי 15 נק' בלבד. ברבע האחרון היתרון של מכבי אשדוד הלך וצמח בדרך לניצחון ביתי חשוב על קבוצת התחתית מהקריות.

עם הפנים לנתניה

במוצאי שבת תצא הקבוצה של רחימי למשחק חוץ בנתניה ותתמודד מול אליצור נתניה באולם בית ספר ישורון. אשדוד נמצאת בתקופה טובה וכעת עומדת על מאזן של 6 ניצחונות, מול שני הפסדים, מה שמקנה את המקום הרביעי.

הרבו למכבי אשדוד: דורנד סקוט (9 ריבאונדים) 25 נק', בילי מקשפרד (13 ריבאונדים) 17 נק', נועם לייש 15 נק', ג'ורדן כהן 12 נק'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן