המופע של אדאמס ופטרסון

ניצחון יפה למכבי 'בן' בנות אשדוד באולם ה'קריה' בעיר על הפועל ראשל"צ בתוצאה 89:80, במסגרת מחזור מס׳ 11. אדאמס ופטרסון הצטיינו עם 23 נקודות כל אחת. ביום שני: א.ס רמת השרון ממתינה (19:00)

צילום: מינהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אחרי מחצית ראשונה צמודה בהובלת דניאל אדאמס שסגרה אותה עם 15 נק' אישיות, יחד עם קאדיג'ה קייב ואלכסיס פטרסון שנהנו מאחוזים לא רעים, מול 13 נקודות של צ'לסי נלסון, ו-11 של סידני קוק מראשל"צ, עלו שתי הקבוצות למחצית השנייה כשהמארחת מובילה בנקודה. את הרבע השלישי פתחה אשדוד בסערה וטסה לריצה של 2:8, שהעלתה אותה ליתרון 45:52 ול- 55:60. הרבע האחרון היה צמוד אך זה לא הועיל לראשל"צ שהתקשתה לסגור את הפער ובסיום: 89:80 לחניכות של גלעד כץ.

זה היה ניצחונה השביעי העונה של אשדוד, מתוך 11 משחקים ונראה כי היא בדרך הנכונה לצמרת הגבווה, כאשר מאזנה עומד על 7 נצחונות מול 4 הפסדים, מה שמקנה לה כרגע את המקום החמישי. ביום חמישי השבוע התמודדה מכבי אשדוד בחזית נוספת. הפעם במסגרת גביע המדינה מול מכבי חיפה. המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס ואלכסיס פטרסון 23 כ"א, קאדיג'ה קייב 18, מאי דיין 11, ירדן דנן 6, נועה זליבנסקי ואנט סנואו 3 כ"א, תמר קופילביץ 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן