האשדודית שלנו בערוץ ONE

נטלי כהן, בת 27 מאשדוד, גרפיקאית בערוץ ספורט ONE, כותבת תוכן, ציירת ואוהדת מושבעת של ריאל מדריד, עושה את זה בענק. השבוע עיצוב שלה עיטר את האולפן לקראת שידור המשחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נטלי כהן האשדודית היא מפעילה גרפית בערוץ הספורט הפופולרי 'ONE' עיצבה השבוע את האולפן באמצעות ציורים שהיא עצמה הכינה לקראת המשחק הענק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד, ששודר בערוץ בתחילת השבוע. כהן בת ה-27 עובדת בערוץ מזה כשנה ושלושה חודשים והשבוע היא נתנה דרור ליצירתיות שלה, שבא לידי ביטוי בעיצוב נהדר לאולפן. יש לה תואר בתקשורת וניהול מטעם המכללה למנהל בראשון לציון ובשנים האחרונות היא מוציאה לפועל את התחביב שלה- ציור דיוקן של כוכבי כדורגל בעולם, כמו סרחיו ראמוס, קיליאן אמבפה ועוד. חלק מהציורים אף מצאו את דרכם לכוכבים עצמם, כמו במקרים של ראמוס, שחקן שהיא מעריצה והחלוץ החדש של ברצלונה, פאקו טורס, שקיבלו לידיהם את הציורים שלה, מה שגרם לנטלי כהן להתרגש מאוד. תחביב נוסף שלה הוא הכתיבה ובשנים האחרונות היא כותבת טורי דעה על כדורגל ברשתות החברתיות ומתחזקת ערוץ טלגרם משלה, בו היא מפרסמת את הכתבות שלה. 

נטלי היא גם אוהדת מושבעת של קבוצת ריאל מדריד ומשחק הכדורגל הוא חלק בלתי נפרד מחייה. "אני תמיד אהבתי כדורגל", סיפרה לנו השבוע והמשיכה: "זה מה שהורגלתי אליו. הבית שלי זה בית שאוהב ונושם כדורגל. תמיד הייתי חשופה לכדורגל. אם זה מ.ס אשדוד בגיל קטן יותר ואחר כך ריאל מדריד שאני אוהדת, וכולנו, כל המשפחה אוהדים ועוקבים אחריה ואחרי הליגה הספרדית".

מהיכן הגיע הרעיון לצייר שחקני כדורגל?

"תמיד אהבתי לצייר. אף פעם לא ציירתי באופן מקצועי. הכל כתחביב. התחלתי לצייר שחקני כדורגל בערך לפני 5 שנים. בעיקר ציירתי את שחקני הקבוצה שאני אוהדת ואח"כ עוד שחקנים, חלקם אף קיבלו את הציורים."

איך את מגיעה לאותם שחקנים?

"היום דרך הרשת הכל נגיש. ע"י תיוגים באינסטגרם מגיעים תוך דקות לשחקנים מהטופ העולמי, ביניהם פאו טורס, קרלוס סולר, סרחיו ראמוס ולוקה מודריץ'."

איזה תגובות את מקבלת? 

"מקבלת תגובות מאוד טובות מהשחקנים ובכלל, מכל מיני אוהדי כדורגל. וגם זה שהאומנות שלי מגיעה לשחקנים בטופ העולמי, זה מרגש אותי ממש".

איך זה להיות אישה ולעבוד בתקשורת הספורט בישראל?

"יש פה בערוץ עוד כמה נשים. היום זה כבר משהו שבשגרה לראות בחורות בתחום הזה. לא מרגישה הבדל או שוני".

יש לך הרבה כישרונות ויכולות. איך בוחרים את העתיד המקצועי?

"מעבר לציור, אני גם כותבת טורי דעה ופוסטים כבר שנתיים על כדורגל. אם בעבר זה היה במסגרת "הזווית" או בהווה בקבוצת האוהדים של ריאל מדריד ובערוץ הטלגרם שלי. אני מאוד אוהבת ליצור תוכן (ציורים, מילים). לא יודעת מה אני אוהבת יותר, אבל תמיד אפשר לשלב גם וגם."

מה הרגע הכי גדול שחווית כאוהדת ריאל מדריד?

"לדעתי, המשחק הראשון שהייתי באצטדיון ה'ברנבאו' במדריד. ריאל אירחה את פ.ס.ז' בשמינית גמר ליגת האלופות וניצחה 3:1. אין מילים שיוכלו לתאר את ההרגשה והאווירה שיש באצטדיון ולחוות את זה בפעם הראשונה מעצים את זה פי כמה וכמה". 

איזה עוד חלומות תרצי להגשים?

"הייתי רוצה באמת להצליח להגיע לשחקנים מסוימים שאני מנסה כבר הרבה זמן להביא להם את הציורים שלי. לכתוב כמה שיותר ולבסס את הקהל שלי ואולי גם להוציא בקרוב קולקציית פריטים עם האמנות שלי עליה". 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן