קרב הדוקטורים במועצה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ההצגה הכי טובה בעיר. פריחה המומה. בישיבת מועצת העיר האחרונה דיבר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ‫(דוקטור לרפואה‫) על הפרויקט התחבורה בעיר. בסיום דבריו ביקש ראש האופוזיציה ד״ר אלי לחמני ‫(דוקטור במדעי הרוח‫) את רשות הדיבור. סגן ראש העיר סניה כצנלסון שניהל את הישיבה במקום עו"ד גבי כנפו‫, נתן לו את זכות הדיבור. לחמני אמר "לסרי, אתה כנראה מנותק, כל כך מנותק. אתה לא שומע מה קורה בעיר, אתה לא שומע את הצעקות של התושבים‫. יש לי פה הקלטות של תושבים שכדי להגיע מרובע ט' לרובע הסיטי לוקח 20 דקות". הדברים גרמו לד״ר לסרי לקחת בחזרה את זכות הדיבור‫, ואז החל להתנהל קרב בין הדוקטורים של העירייה.

ד"ר לחמני כינה את ראש העיר "דיקטטור" על שלקח ממנו את זכות הדיבור. כצנלסון ניסה להציע שהאופוזיציה תעלה את הנושא לדיון בישיבה הבאה‫, אבל ד"ר לחמני התעקש על זכות הדיבור‫, בעוד ד"ר לסרי קורא אותו לסדר ואז קובע‫, כי ד"ר לחמני לא משתתף יותר בישיבה. ד"ר לחמני: "אתה לא תוציא אותי. אתה תיתן לומר את הדברים. אתה פחדן. אתה לא יודע להתמודד". ד"ר לסרי נוזף בד"ר לחמני שאינו משבח את הפרויקט התחבורתי‫, ואמר "אתה יכול להודות שהיו דברים טובים. אף אחד לא מאמין לך, אף אחד לא לוקח אותך ברצינות. התושבים שומעים אותך ונחרדים. אתה לא יודע להקשיב. אתה איש של אנטי ולא ישר עם עצמך ואנחנו נתייחס אלייך בהתאם”‫.

 ד"ר לחמני‫: "אל תאיים עליי״, וד”ר לסרי כינה את ד"ר לחמני ואמר עליו שהוא ׳אופוזיציונר נצחי׳‫. אנחנו מנומסים כלפיך ואתה לא ראוי ליחס הזה. אתה עושה פוליטיקה נמוכה ורדודה. אתה מבייש את המועצה‫, אתה מבייש את עצמך ואת הסיעה שלך”‫, סיכם ראש העיר. פריחה הרגישה בגן ילדים. לחברי הכנסת אמיר אוחנה ומירי רגב יש מה ללמוד מישיבות המועצה.

פריחה שמעה שיקיר המדור,  השף גיא פרץ, החליט לאחרי הצלחת סלון יווני בת"א לפתוח את אותו הקונספט כאן באשדוד, במלון ׳ווסט׳ אשדוד. המסעדה החדשה של פרץ תציע תפריט ים-תיכוני המשלב מטבח יווני-טורקי, והפעם, תתהדר בנתחי פרמיום לצד קלאסיקות יווניות ולמעלה מ-20 סוגי אוזו.

צילום: שירן כהן

שונה מסלון יווני הממוקם בסמוך למתחם היוקרתי סי אנד סאן בצפון תל אביב, כאן לא יופיעו זמרים אך עם זאת המקום יאופיין בקו מוסיקלי שנבחר בקפידה והפסקול ינוע בין הקלאסיקות ליווני העכשווי והמודרני כל זאת לצד נגן בוזוקי שיגרום לקהל להפליג הרחק אל אתונה ואיי היוון הסמוכים.

פריחה כבר מכינה את הצלחות…

פריחה שמעה שאורח מיוחד מאוד הגיע להתארח בתכנית ״בחצי היורם״ עם יורם סוויסה ב׳רדיו דרום׳. אביב גפן, שלא נוהג כלל להגיע לתחנות רדיו, לקח את שני הבנים שלו, דילן ואליוט ובא במיוחד לבקר את חברו הטוב יורם סוויסה.במסגרת האירוח, גפן טען שלא נעשה צדק בהצבעה בגמר ״אקס פקטור״ לאירוויזיון והאשים את מרגול בנקודה אחת שהשפיעה על בחירת הזוכה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן