האשדודיות שהצטלמו עם רונאלדו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה קיבלה השבוע את התמונה של שתי עובדות חברת חשמל מירב אבישר ושני חבושה, כשהן מצולמות יחד עם כוכב הכדורגל העולמי רונלאדו. מסתבר שהשתיים שהו בפורטוגל במסגרת השתלמות בחברת החשמל, ופגשו את הכוכב. ״יצאנו יחד מאחד הברים הנחשבים שם שממוקם בקומות הגבוהות במלון, נכנסוו למעלית ולפתע ראינו את רונאלדו יחד עם המאבטח הצמוד לו. מיד ביקשנו מהמאבטח שיעשה לנו תמונה משותפת ואנחנו עד עכשיו לא מאמינות…״. פריחה, שהיא חובבת כדורגל מושבעת, בהתחלה לא האמינה וחשבה שזו בובה, אבל מהר מאוד הבינה שזה אמיתי.

פריחה התרגשה לצפות בתוכנית הבוקר בערוץ  12 השבוע‫, לשם הגיע מיכאל בן חמו הבעלים של פיצה ״בלה" ברובע ד׳. בן חמו הביא לאולפן מבחר פיצות, ממש ללקק את האצבעות. לעיתונאית נסלי ברדה הוא סיפר שעלה לישראל מצרפת לפני 6 שנים‫, והקים פיצה משפחתית באשדוד. בפיצה ׳בלה׳ עובדים בני המשפחה יש אווירה נעימה ושכונתית לצד מורשת קולינארית ענפה.

בן חמו שכבר מגיל 18 מתמחה בהכנת פיצות והיה בעל מסעדה בצרפת‫, משלב פיצות עם האיכות האיטלקית והשילוב המיוחד של גבינות צרפתיות. הפיצות מקבלות את השם של בנות המשפחה כמו פיצה מרים, פיצה לירון או פיצה ביאנקה. באולפן התלהבו מהפיצות וציינו שהעיר אשדוד היא ״מהיותר טעימות בארץ״. פריחה בהחלט חושבת שאשדוד היא מעצמה קולינרית‫.

צמד האדריכלים והאחים המוכשרים מאשדוד מקס ואלי קינן, הזומנו יחד עם עשרות אדריכלים ומעצבי פנים, למשלחת במרוקו בהובלתה של עופר שמעוני הבעלים של מגזין ״דירה נאה״, המשלחת מתארחת בריזורט ״לה ממוניה״ המעוצב במרקש.

החבורה המוכשרת נפגשה עם אדריכלים מקומיים ויצאו לסיורים ברחבי מרוקו האותנטית. האדריכל מקס קינן: ״אנחנו מרגישים בטוחים ובני בית כאן במרוקו. יצרנו קשרים עסקיים עם אמנים מקומיים, כדי להביא מהמוצרים לתוך הבתים המודרנים שאנו מעצבים בישראל וזו המטרה, חיזוק העיצוב עם האותנטיות והמודרירזינים, לשלב את 2 התחומים יחדיו״. פריחה תמיד אמרה שהמרוקאים יודעים לארח

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן