האם העירייה תפתח חוף נפרד בזמן החופשה של תלמידי הישיבות?

לקראת החופשה של תלמידי הישיבות פנה מנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש, במכתב אל ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ואל ראשי עיר נוספים, וביקש לפתוח חוף רחצה נפרד בתקופת "בין הזמנים". לדברי הירש, הדבר ימנע בעיקר "סיכון חיי אדם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לקראת התחלת חופשת הלימודים של תלמידי הישיבות פנה מנכ"ל משרד הפנים , יאיר הירש, במכתב אל ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ואל 5 ראשי עיר נוספים: תל אביב-יפו, הרצליה, בת ים, ראשון לציון ונתניה, והורה להם לפתוח חוף רחצה נפרד נוסף  בתקופת ״בין הזמנים" (כך מכונה החופשה בישיבות החרדיות ). השנה החלה החופשה ביום שני 19.7.21 ותימשך עד ה-8.8.21.

 וכך כותב הירש: ״כידוע, בתקופה זו של ״בין הזמנים״ החופים הנפרדים מלאים עד אפס מקום. פתיחת חוף רחצה נפרד נוסף תיתן מענה לציבור הפוקד חופים אלו ובעיקר תמנע סיכון לחיי אדם. זאת בשל הצפיפות הרבה שעלולה גם להביא את המתרחצים לרחוץ בחופים שאין בהם שירותי הצלה״. מנכ"ל משרד הפנים הותיר את ההחלטה הסופית בידי ראשי הרשויות.

 כידוע בתקופת החופש הן בישיבות והן בבתי הספר יש מצוקה רבה בחוף הנפרד, הן בחופים הנפרדים בערים בארץ, ובעיקר בחוף הנפרד באשדוד. העיר אשדוד היא עיר אהובה על הציבור החרדי בארץ, ומידי קיץ מגיעים לאשדוד אוטובוסים רבים מערים כמו ירושלים או בית שמש אל העיר. בעיקר לחוף הנפרד. הדבר גורם הן לעומס בנתיבי העיר, הפקוקים גם ככה ובעיקר עומס בלתי נסבל בחוף הנפרד. והדבר מסכן את הרוחצים. חלקם בוחר לרחוץ בחופים לא מוכרזים בהם אין צוותי הצלה. צעקה רבה קמה בנושא לא פעם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן