ד״ר לסרי: עם הצבת 100 ממ״דים במוסדות החינוך עוברים לשגרה

בפניה נרגשת של ראש העירייה לתושבים הוא קורא להם להתאזר בסבלנות עד שיוצבו מאה ממדים במוסדות החינוך שאינם מוגנים. לסרי גילה שקצב הצבת הממדים במסודות תוגבר ובקרוב מבצע ״לומדים בטוח״ יסתיים

ד״ר לסרי בסיור באחד ממוסדות החינוך שהוצב בו ממ״ד.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בהודעה לתקשורת אמר ד״ר לסרי: ״כידוע ביום שישי בערב שוגרו לאשדוד שלושה טילים שיורטו תודה לאל ללא נזק ונפגעים. האיום הרקטי לא השתנה אך תדירות השיגורים באופן כללי  ירדה. ואנו כמובן עוקבים מקרוב ומעדכנים בהתאם לכך את ההתנהלות בעיר, בדגש על השאיפה והרצון של כולנו להרחיב ככל שניתן את הפעילות של מערכת החינוך.

עם התקדמות מבצע ״לומדים בטוח״, תוך הגברת קצב ההצבה של 100 הממ״דים החדשים במוסדות החינוך,  אנו מתקרבים להשגת רמת מיגון גבוהה עבור ילדי העיר, גם במעבר מערכת החינוך, מלמידה בקפסולות ללמידה בתנאים של ״הכי מוגן שיש״.

ראש העיר הנחה את מנכ״ל העירייה לרכז את הפעילות של  מבצע ״לומדים בטוח״, כדי לזרז את הצבת המבנים המוגנים במוסדות החינוך.

במקביל, מתבצעת עבודה משותפת לפיקוד העורף וקב״ט מוסדות חינוך, מול  כל מסגרת חינוכית לוודא שבכל מוסד חינוכי, המצב של ״הכי מוגן שיש״, מעניק לילדי העיר ביטחון בזמן אזעקה, בדומה לשהות בתוך מרחב מוגן. קרי, שיש לפחות 2 תיקרות ממעל ו-2 קירות מהצדדים. אנחנו לא מוכנים לקבל התכופפות מתחת לחלון הכיתה, כאופציה להתמגנות.

ההערכה שלנו היא, שהתדירות הנמוכה של ירי רקטי על אשדוד, יחד עם תוספת הממ״דים במוסדות החינוך, ובניית תוכנית התגוננות ספציפית לכל מוסד כך שגם ״הכי מוגן שיש״ יעניק ביטחון גבוה לילדים בזמן אזעקה – כולם יחד יאפשרו בקרוב מעבר מקפסולות ללמידה מלאה.

זאת בהנחה שהתנאים האלה יתקיימו. ותוך שיתוף פעולה ותמימות דעים עם הנהגת ההורים העירונית.

המטרה היא, להמשיך במדיניות ההקפדה והשמירה על ביטחון הילדים, לצד הדאגה לחוסן הכלכלי והחברתי של המדינה.

בימים הקרובים נעדכן כל בית ספר בנפרד לגבי היכולות שלו בהתבסס על המלצות גורמי הבטחון ובשיתוף הנהגת ההורים העירונית.

עצרת שבועית להשבת החטופים

עיריית אשדוד על מוסדותיה לקחה חלק בעצרות ובשיח בנושא השבת החטופים, ובתפילה לשלומם ולשלום חיילי צה"ל, במסגרת ההכרזה הארצית על 100 דקות כנגד 100 ימים מאז ה-7 לאוקטובר. אנו קוראים לציבור לבוא לעצרת של מטה החטופים  ברחבת העיריה מידי יום שלישי בשעה 18.00. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן