שרון מרק פורשת מרשימתו של ברק סרי

פורשת מהפוליטיקה. חברת המועצה שרון מרק. צילום: אבי רוקח
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שרון מרק חברת מועצת העירייה, ומועמדת מספר 2  ברשימתו של ברק סרי, הודיעה במפתיע שהיא דורשת מהפוליטיקה ומרשימתו של ברק סרי. בהודעת פרישה ציינה שרון: ״כל חיי לקחתי אחריות על החברה בה אני פועלת ועל הסביבה שלי זו האנושית והפיזית. הילדות והנעורים באשדוד ובבית הוריי האהובים עיצבו אותי והעניקו לי ערכים משמעותיים להמשך הדרך כאלו שאיפשרו לי להיות שגרירה של העיר בכל מקום אליו הגעתי והייתי גאה על כך.  ב-2018 החלטתי להילחם על עתיד העיר ומימוש השינוי הנדרש בתחומי החינוך, התעשייה וההייטק, הסביבה. הקמתי תנועת נשים חדשנית שהאמינה בצדקת הדרך וללא תמיכה כספית או ניסיון פרצנו דרך, הבאנו רוח חדשה ועשינו היסטוריה במימדים עירוניים ולאומים.

אחרי חמש שנים במועצת העיר בה מילאתי את תפקיד סגנית ראש עיר הראשונה; הממונה על החינוך; התעשייה והתעסוקה; הסביבה והקיימות, ושורה של השגים ציבוריים ואישיים – האחרון בהם זכייה באות אשת הסביבה של ישראל  – פרצה המלחמה אשר טילטלה את עולמי, עולמנו. כבר באותה שבת ארורה התגייסתי לחמ״לים וליוזמות אזרחיות והשקעתי את כל זמני למען החיילים, משפחות המילואים בעורף, לגיוס תרומות ומשאבים, לחקלאות הישראלית.

כעת, אני מבקשת להקדיש את הזמן כולו לטובת שיקום, בנייה וחיזוק האמון הפנימי בחברה הישראלית, לחיבורים ולאחדות, לצמצום הפערים שהועמקו עוד יותר ולאתגרי החינוך והשלכותיהם הקשות הבאות לפתחנו. הקהילה הקרובה זקוקה לי ואני מבקשת לענות לקריאתה. כעת העת גם לדאוג למשפחתי, לבנותיי הצעירות אשר לימודיהן נפגעו בחודשים האחרונים, לבני החייל שבמסלול קצונה קרבי, וליעדים החדשים שהצבתי לעצמי.

וזו נקודת המוצא שלי לדברים הבאים. החלטתי שלא להתמודד בבחירות המוניציפליות הצפויות להערך בסוף פברואר״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן