ד"ר אריאל לזרוס זכה בפרס שר התרבות

הפרס הוענק לד"ר לזרוס, מרצה בחוג האקדמי למוזיקה במכללת גבעת וושינגטון, כהוקרה על תרומתו לטיפוח המוזיקה היהודית-ספרדית כיוצר וכאיש חינוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ד"ר אריאל לזרוס, מרצה בחוג האקדמי למוזיקה במכללת גבעת וושינגטון זכה בפרס שר התרבות לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע"ש יצחק נבון לשנת 2021, בקטיגוריית עידוד היצירה בתחום המוזיקה.

בין נימוקי השופטים- פרופ' אבנר בירון, לבנת בן חמו מאשדוד, אופיר טובול: "ד"ר אריאל מרדכי לזרוס הוא מוזיקאי וחוקר יהדות ספרד תוך התמקדות במסורת יהודי גיברלטר. יזם ומחנך, הוא הקים את תזמורת הלדינו הישראלית איתה הוא מופיע על במות בארץ ובעולם. פועל רבות לחקר, שימור והפצת המוסיקה היהודית-ספרדית, מוסיקת הלדינו ברוח מורשתו של יצחק נבון. בעשור האחרון כיוצר, מבצע, מחנך וסוכן תרבות. בפעילותו הצליח לגבש סביבו עניין רב בתרבות ממנה צמח – תרבותם הייחודית של יהודי גיברלטר והמפגש המרתק שנוצר בה בין מזרח למערב. הוא פועל בעולם האקדמי ועם זאת הוא מצליח להנגיש את יצירתו לקהל הרחב".

ד"ר אריאל לזרוס הגיב על זכייתו בהתרגשות: "זוהי הכרה בעלת משקל רב עבורי על עשייתי היומיומית בטיפוח וקידום המוזיקה היהודית-ספרדית כיוצר וכאיש חינוך. אני שמח וגאה שמיטב בוגרי החוג למוזיקה במכללת גבעת ושינגטון משתלבים בתזמורת הלאדינו הישראלית שהקמתי מתוך מטרה לתת למסורת זאת בית מוזיקלי משמעותי בלב התרבות הישראלית המתחדשת".

ראש מכללת גבעת ושינגטון ד"ר יעקב טוויטו: "תרומתו המשמעותית של ד"ר אריאל לזרוס לאמנות הישראלית ולתרבות הישראלית באה לידי ביטוי גם בתרומתו הרבה למכללה ולסטודנטים במסגרת החוג האקדמי למוזיקה. בשם כל ההנהלה, הסגל והסטודנטים, אני מברך את ד"ר אריאל לזרוס על זכייתו בפרס ומאחל לו עוד הישגים רבים".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן