הביקור של מבקר המסעדות באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מבקר המסעדות הנודע, ניב גלבוע, קפץ לאשדוד במסגרת צילומי הבלוג הפופולרי שלו ביוטיוב ובחר במסעדה האיטלקית הכשרה ׳לוצ'נה׳ ב׳סטאר סנטר׳. בתפריט של גלבוע: רביולי סלק, פטוצ'יני פטריות וגרין ג'ין. אירחה אותו מכל הלב מנהלת המסעדה מריה גבורקיאן. החיוך אומר הכל‫.‬

פריחה שמעה כי האדמו״ר מגור הרב יעקב ‫(אריה‫) אלתר השיא את נכדו בחתונה מרגשת בבית מדרש הגדול בירושלים. אלפי חסידי גור הגיעו למעמד החופה‫, עם בחירת ליבו נכדת חבר הכנסת דאז מוני שפירא. בין הנוכחים גם הרב הראשי ‫- הרב יצחק יוסף‫, ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי וסגנו, וסגן ראש העיר וחבר המועצה הרב יחיאל וינגרטן‫.

נטלי אביסרה, תושבת אשדוד נהגה השבוע ברכבה בשעות הבוקר בשד׳ מנחם בגין‫. בקרבת בית העסק "השטיפה של יגאל”‫, התפוצץ לה גלגל ברכבה‫. ״נבהלתי נורא. כמעט עליתי על המדרכה. מסתבר שזה קרה לעוד שני רכבים. בדיוק באותו מקום באותו גלגל" מספרת נטלי. בעודה חשה חוסר אונים‫, הופיע מ"השטיפה של יגאל" בחור בשם בניה דבוש ובחיוך ובלי לבקש תמורה‫, החל לסייע אישה להחליף את הגלגל‫.

"אבל הברגים היו מאוד חזקים‫, אז הוא התקשר לעזרת עמותת ׳ידידים׳‫, והגיע בחור צעיר בשם דודו עם מפתח מיוחד וסובב את הברגים בסבלנות עד שהצליח. שניהם עזרו מכל הלב ועם חיוך ומגיע להם פירגון" אומרת נטלי. גם פריחה חושבת שממש כמו השיר ׳אנשים טובים באמצע׳‫, יש הרבה כאלו באשדוד‫.

 פריחה שמעה שאיש העסקים והבעלים של קבוצת מ.ס. אשדוד, ג׳קי בן זקן חתם ערבות בנקאית  בסך 5 מיליון שקלים לבעלים של ביתר ירושלים משה חוגג. על מנת שיוכל להשתחרר ממעצר הבית. למי ששכח פריחה מזכירה כי משה חוגג הוא בעל השליטה בקרן סינגולריטים החשוד לכאורה בין היתר בעבירות הונאה ומין.

הערבות ניתנה באמצעות חברת ׳סקטור נדל”ן׳ שבבעלות (100%) חברת ג'קי בן זקן אחזקות. אם חוגג לא יעמוד בעתיד בתנאי השחרור שלו, הערבות תחולט. כתנאי לשחרור ממעצר הבית היה על חוגג להפקיד ערבות בסך 10 מיליון שקלים‫, אך לא הצליח ומי שנחלץ לעזרתו זה בן זקן‫. פריחה חושבת שבן זקן הוא חבר אמיתי‫.

חבר מועצה בעבר, וחובב אופנועים בהווה: עו״ד אנטוני קוזין

 פריחה התפעלה מרוכב אופנוע ברחובות אשדוד. האופנוען נראה לה מוכר. בירור קצר העלה שמדובר בעו״ד אנטוני קוזין‫, שהיה בעבר גם חבר מועצה בין השנים 2008-2013 בסיעה של סניה כצנלסון. פריחה התעניינה באופנוע המיוחד, שעוררתגובות נלהבות מהעוברים ושבים. לדבר עו״ד קוזין הוא בעל שני אופנועים תוצרת Harley Davidson שנרכשו חדשים מהסוכנות ועברו שדרוג ועיצוב מלא. האופנועים היו שחורים במקור‫. האופנוע הכחול עבר צביעה בארה״ב אצל אומן ידוע בתחום‫, תוך הדגשה על פרטים ציוניים כמו מגן דוד במיכל הדלק.

לדבריו‫, התחביב שלו לקנות אופנוע סטנדרטי ולשדרג אותו. ״שדרוג כזה‫, זו השקעה של שנה״‫. פריחה התעניינה כמה עולה אופנוע כזה? ועו״ד קוזין השיב ״הוא שווה 250,000 שקלים״. כחובב אופנועים מושבע הוא מתכוון לקנות עוד דגמים ולשדרג ״אני מאמין שאגיע ל 4-5 אופנועים בסך הכל״‫.

פריחה התעניינה מדוע ברח מהפוליטיקה המקומית לאחר קדנציה אחת‫, ולדברי עו״ד קוזין הוא נבחר במקרה ובקדנציה שימש כחבר בוועדת בנין ערים, דבר שמעניין אותו נושא הנדל״ן‫, ״אבל אני לא אוהב פוליטיקה והייתי צריך לקבל החלטה אם להישאר ולהשקיע זמן או לפנות מקום למשהו אחר יותר ראוי ופרשתי‫. אני לא מצטער אני נהנה לעבוד במשרד עורכי הדין המתמחה בנדל״ן ולעשות חיים״‫.

פריחה שמעה שעו"ד אינסה גולדנברג לוי נבחרה לתפקיד היועצת המשפטית של חברת נמל אשדוד, ע"י ועדת איתור שהחלה בעבודתה לפני מספר חודשים. דירקטוריון נמל אשדוד אישר את המלצת ההנהלה למינויה של גולדנברג לוי לתפקיד.

צילום: שיר נורמן

עו"ד גולדנברג לוי שימשה בתפקידה האחרון, במשך כ-6 שנים כיועצת המשפטית לעיריית ראשון לציון. במסגרת תפקידה היתה אחראית על ניהול המערך המשפטי הכולל של העירייה ועל ייצוג העירייה ותאגידיה העירוניים בערכאות שיפוטיות שונות, ליווי חוזים, מכרזים והזמנות להציע הצעות, בין היתר בהסכם הגג של העירייה עם רשות מקרקעי ישראל, וזאת תוך ממשקי עבודה ישירים עם משרדי הממשלה השונים וגופים סטטוריים, ממשלתיים וציבוריים רבים. 

עו"ד גולדנברג לוי בוגרת תכנית מנהלים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת הארווארד בבוסטון, ארה"ב. הינה מוסמכת משפט ציבורי (L.L.M) מטעם אוניברסיטת ת"א וכן מטעם אוניברסיטת Northwestern בשיקאגו, ארה"ב. בנוסף, הינה בוגרת (L.L.B), הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים. פריחה מאחלת לה בהצלחה בתפקיד.

יש כאלה, כמו פריחה למשל שבימים גשומים וקפואים לא מוציאים את האף מתחת לפוך ויש כאלה כמו המציל המיתולוגי של אשדוד ישראל שומר, שכבר יצא לפנסיה אבל לא מפסיק לשחות גם שמזג האוויר סוער. פריחה אומרת לשומר תהיה בריא ודבר איתי ככה באוגוסט‫.  

אגב עוד מי שלא מפחד ממזג אוויר סוער ומגיע מידי יום לחוף הוא  מנכ״ל העירייה אילן בן עדי שמקפיד לגלוש בים בכל מזג אוויר

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן