דיירים ברובע ט"ז בתלונה למשטרה: "נערים מטרידים ילדות בשכונה"

בהלה ברובע ט"ז , לאחר דווח על חבורת חבורת נערים שמסתובבת להם בגינות הרובע ומטרידה ילדות. במקרה אחד הודשה תלונה למשטרה על הטרדה שך ילדה בכיתה א', אשר הנערים, לכאורה, ביקשו ממנה לעשות דברים מגונים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במסר שהעבירו השכנים ביניהם נאמר כי "אם גם אתם זיהיתם את החבורה הזו  באיזור בשעות 7 בערב והלאה, באיזור הגינה שבין אפרסמון לאשכולית, שידווח לנו".

לאור המקרים הוגשה תלונה במשטרת אשדוד. אחד השכנים סיפר: "אני רוצה לספר לכם על הבת שלי, שעולה לכיתה א'. לצערי היא נתקלה בהם לבד במקרה מצער שהסתיים בכך שהם הנחו אותה לדמות תנועות מציצה של ארטיק, עם התנועות ידיים ופה, הם לא חסכו ממנה פרטים על דרך הפעולה"

השכן המבוהל סיפר כי עד כמה שידוע לו העניין הסתיים בזה. "אין לי מושג אם היא צולמה, או אם הם עשו משהו נוסף לעצמם בזמן שהיא עשתה כדברם" אמר השכן.

השכנים כאמור אספו מצלמות מהבניינים הסמוכים והעבירו את החומר ל למשטרה, שכאמור פתחה בחקירה

אחד השכנים שהגיש התלונה מבקש לומר: "אם ידוע לכם מקרה שקרה איתם, אם ראיתם אותם, כל קצה חוט יעזור, בבקשה תפנו אליי בפרטי, או שאם לא רוצים להיחשף, התקשרו לתחנת הנביאים באשדוד, ובקשו לדווח לנאור זאדה בעניין הנערים שהטרידו מינית ילדה שעולה לכיתה א'. אשמח לכמה שיותר שיתופים בשכונות ט"ז וסביבתה".

דובר מרחב לכיש, רפ"ק מיכאל מסר בתגובה: אכן התקבלה תלונה ונפתחה חקירה"

ש יש חשודים?

"אנחנו מבצעים את כל מה נדרש על מנת לאתר חשודים"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן