גלבר דורשת : סוגיית "חיובי המים המנופחים של יובלים" לדיון במועצת העיר

חברת המועצה, הלן גלבר דורשת לדון בנושא חיובי המים שגורמים לסערה גדולה באשדוד לאור טענות כי מדובר בחיובים מנופחיםן. "העליתי נושא זה מספר פעמים בישיבות מועצת עיר ולדאבון הלב נראה שלא נעשה דבר בנושא התנהלות התאגיד יובלים ממשיכה כרגיל ותלונות התושבים נשארו כשהיו. לאור האמור אבקש לעלות את הנושא לסדר יום המועצה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

     חברת האופוזיציה הלן גלבר דורשת לדון במועצת העיר בסוגיית חיוב חריגות מים מופרזים בצריכה המשותפת. סוגייה שמיוררת סערה ברחבי העיר ואף מתארגנת תביעה ייצוגית נגד חברת יובלים.

https://ashdod10.co.il/?p=36884 "סערה באשדוד: "תאגיד המים יובלים מחייב חשבונות מנופחים

"מטרותיו העיקריות של חוק תאגיד המים הוא הבטחת רמת שירות, איכות ואמינות נאותים לצרכנים, במחירים סבירים ובלא הפליה, מתן שירותי מים וביוב, השקעות בתחום, וניהול עסקי, מקצועי ויעיל של משק המים והביוב העירוני" אומרת גלבר.. "ומה קורה בפועל ? הוקם תאגיד המים "יובלים" שבעבר טופל ע"י מח' הגבייה של העירייה , נוספו משרדים חדשים, נוספו תקנים חדשים, התקבל כ"א נוסף, נפתחו לשכות, עוזרים, מזכירות, מנכ"ל ורכבים כך שהמנגנון התנפח וגדל דבר שיצר גידול משמעותי בהוצאות שבסופו של דבר נראה שהתושבים הם אלה שמשלמים את המחיר ללא הצדקה".

גלבר אומרת כי "לדאבון הלב, כבר משנת 2010 העליתי, מספר פעמים,  את הנושא לסדר יום המועצה וזאת בעקבות פניות של תושבים  רבים שהתלוננו על קבלת חיובי מים מופרזים בצריכה המשותפת. הפניות כוללות מצבים שבהם חייבו בניינים בעשרות מ"ק של מים המתאימים לצריכה בבריכות אולימפיות, ביניהם בניינים שאין להם כלל גינות, אין צינורות השקיה ואין אפילו ברז. תושבים פונים ליובלים ומקבלים תשובה לקונית שחוזרת על עצמה : " קיימת נזילה" .

ישנם פעמים שהשרברב שמוזמן באופן פרטי ע"ח התושבים מגיע למסקנה כי אין , לא הייתה נזילה ואין נזילה ויובלים לא מכירים בחו"ד של השרברב ומבקשים לבדוק בעצמם תוך שהם מחייבים את התושבים על הבדיקה. נוצר מצב שתושבים משלמים גם על הבדיקה, וגם על חריגות צריכת מים שלא הייתה .

באופן מפתיע, ברוב המקרים לאחר תלונות התושבים ועל אף שהבעיה לא טופלה התושבים מגלים כי חיוב הצריכה החריגה ירדו מעצמם.

חמור מכך, יובלים שולחים הודעות לקוניות לתושבים המודיעים כי יש חריגה בצריכת המים כאשר בפועל התושבים לא שינו את תרבות הצריכה שלהם – לדאבון הלב, נראה שיובלים פועלים בשיטת מצליח.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן