"גיוס עובדים לנמל הוא מהלך מוטעה ולא יביא הפתרון של עומס בעבודה"

ההודעה של הנהלת נמל אשדוד לגייס 50 עובדים זמניים בעקבות העומס שיש בנמל אשדוד מרגיזה את הוועד בנמל ואלה טוענים כי מדובר בבזבוז כספים שלא לצורך וגם לא יפתור את הבעיה. יו"ר ועד התפעול, מישל ביטון וסגנו שי בניסטי טוענים כי אין טעם במהלך הבזבזני

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"עוד בראשית דרכי אמרתי  שאני לא אוהב ניצול עובדים לפרק זמן קצר ולהתייחס אליהם כאל עבדים" אומר היו"ר ביטון. "לכן אני ושותפי לוועד שי בניסטי מיום כניסתנו לוועד התחלנו במהלכים שלא היו בוועד הקודם, כמו לעודד עובדים לעשות שעות נוספות שמלווה בהסברים למה חשוב בימים אלו שכול המדינה נגדנו והמשימה הושלמה בהצלחה וזאת בניגוד למחלקת ציוד מכני ששם העובדים לא עושים נוספות"

לדברי ביטון: "הקושי זה בא בגלל אכזבה גדולה מהסכם העבודה שנחתם לאחרונה והעובדים מחכים לבחירות שיערכו בחודש ספטמבר בכיליון עיניים. אתמול בערב ישבנו אני וחברי לוועד לעשות תוכנית שכן תעזור בפתרון העומס".

ש. מה הפתרון?

"למשל לגייס עובדי מינהל וחשבתי שמצאנו פתרון מידי לבעיית כח אדם. עדיף על פני גיוס עובדים שאולי יתחילו לעבוד עוד 3 שבועות. גיוס העובדים לא פותר את בעיית הציוד הישן שיש בנמל. אין יום שהעובדים לא נתקלים במנוף מושבת ותקלות בטיחותיות עשויות להוביל לאסון  ובמזל לא נגרם אסון בחיי אדם".

ש. ההסתדרות אישרה את גיוס העובדים..

"וברגע שההסתדרות הכללית אישרה גיוס עובדים זמניים. הפתרון שלי ושל שי נפל. אני מאמין שבעוד 3 שבועות יראו התעשיינים שהפתרון של כח אדם לא פתר שום דבר בזמן שהכלים לא נותנים מענה. בל נשכח את רציף 21 שהושבת לטובת מסוע גרעינים, ויש חברי הנהלה שהודו בפניי שהשיקול היה מוטעה והיו צריכים למקמו במקום אחר. עזוב שמדובר בהשקעה של 200 מיליון שהרווח הצפוי הינו 5 מיליון לשנה אחרון עובדי הנמל יפרשו והנמל לא יחזיר את הכסף שהושקע. חבל מאוד שלא מוצאים פתרונות לבזבוזי המיותרים שיש בנמל. עד היום יש בדיקה למשל של מבקר הנמל על שיפוץ רחבת מכולות שהשקיעו בה כ 36 מיליון שקלים בריצוף של הבנים משתלבות שלא מבייש את טיילת תל אביב והריצוף פשוט שקע".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן