גיא סער נגד ד"ר אלי לחמני: "יש גבול לרמת הפופוליזם הזול שלו"

גיא סער
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גיא סער קרא את דבריו של ד"ר אלי לחמני יו"ר האופוזיציה בנוגע לתכנית להקים מפעל לאיסוף אשפה ושריפתה בעיר. לדבריו של ד"ר לחמני, "ראש העיר ד"ר לסרי יחד עם סגנו שמעון כצנלסון מקדמים תוכנית בסיוע משרד איכות הסביבה להקמת מפעל ענק לאיסוף אשפה ושריפתה באזור התעשייה של אשדוד שיספק מענה לכול הרשויות הנמצאות ברדיוס של 30-35 ק"מ סביב העיר. כך נראה בדרכים מאות משאיות מאשקלון, יבנה, גדרה, קרית מלאכי ויישובים נוספים – כשהן עמוסות באשפה ומובילות את האשפה מאותם היישובים אל מתקן המיון והשריפה באשדוד. הם מנסים למכור לנו שזאת תהיה "שריפה ללא זיהום".

גיא סער  שמשמש חבר בוועדה מטעם סיעתו של כצנלסון בתגובה אומר "אני בעד הבעת ביקורת לגיטימית, אני אפילו חושב שהטענות של אלי נכונות כטענות, לאחר העלאת טענות אלו בוועדת איכות הסביבה נאמר לאלי במפורש כי המתקן יהיה באזור הצפוני של אזור התעשייה הצפוני, ושלתושבי העיר אין ולא תהיה כל נגיעה, בטח לא בכביש גישה. הוסבר גם לאלי וגם לי וגם לכל חברי הועדה באילו תקנים ובאיזה דרישות על המתקן לעמוד (ידוע שבמדינת ישראל לפעמים ואף לרב פרויקטים נופלים למרות כל תקן ותקנה אפשרית, על כך תעיד המציאות). אך כאשר מוסבר לו והדוגמאות שמהם לומדים מצביעים דווקא על ההפך מטענותיו כמו לדוגמא מתקני מחזור הקיימים במדינות אירופה ואף במרכזי ערים לצד שכונות מגורים (הייתם מאמינים??????), ואף עוד יותר על כך שהוסבר על ידי שרון מארק ושמעון כצנלסון שכרגע הסוגיה נבחנת ואינה סגורה, והפרזנטציה וההסברים מהווים בסיס לדיון בכלל, ועל אף העובדה שחלק ממתקני המחזור ברחבי אירופה הינם מתקנים המושכים תיירים (אפילו בנו מתקן מחזור שעליו מגיעים תיירים לעשות סקי, ואין גרם של ריח). למרות זאת אלי עדיין בוחר לעלות נושאים כאילו מה שחשוב זה להיכנס ברשות ללא כל בסיס"

ש. אבל מה רע בביקורת והוא משמיע אותה?

"אני הראשון שמוכן להביע ביקורת על הראשות ועשיתי זאת לא פעם, גם בתקשורת וגם בחדרים המקובלים, טענותיי נענו וחלקם גם לא אבל יש גבול לרמת הפופוליזם הזול, בקרוב אוכיח שאין כל בסיס לטענותיו של לחמני גם בנושא המצודה שגם עליה קיבל תשובות בוועדת איכות הסביבה האחרונה (הייתי נוכח באותה ועדה) אך תשובות אלו שקיבל בחר לא לעלות אותם, למרות שקיבל את התשובות בצורה מופתית ולא היו לו כל טענות לאחר קבלת התשובות. כך פועלת האופוזיציה, כנראה שכח אלי שתפקיד האופוזיציה היא לבקר, אך לבקר לעניין ולא סתם לבקר על מנת להגיד "רק לחמני יכול", מספיק!. אגב באותה ועדת איכות הסביבה אף שאלתי שאלות שפעיליו של אלי רצו עליהם תשובות על מנת שאלי יוכל להעבירם לפעיליו, וכמו שעיני רואות (מקווה שאני טועה) אף אחת מהם לא עלתה למדיה או הועברה לפעיליו. חבל אלי אתה הרבה יותר טוב מזה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן