גומה מונה לדירקטור בחברת נדל"ן ששוויה כ-5 מיליארד שקלים

משנה: גומה חסין מאשדוד ממשיך להפתיע. חסין היה יד ימינו של עומרי שרון מונה לתפקיד ואף קיבל אחוזים מהחברה. השאלה הגדולה: האם העובדה שהוגש נגדו כתב אישום על העלמת מס וישב בכלא יכולה לאפשר לו לשמש דירקטור. גומה "אין תגובה"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גמליאל חסין (גומה) מאשדוד בקמבק מרשים ומפתיע, מונה לדירקטור בחברת הנדל"ן הגדולה בישראל "מגדלי הזוהר" שהייתה בבעלות משפחת אפל שנרכשה באחרונה על ידי שמעון כהן. חסין מונה לדירקטור ביחד עם עוד חמישה חברים , בהם מיכאל קליינר מבכירי הליכוד, שמעון כהן לשעבר בכיר במס הכנסה, עו"ד שלמה דרעי (אחיו של יו"ר ש"ס אריה דרעי) ומשה לוי.

החברה של 'מגדלי זוהר' נחשבת לחברת נדל"ן ענקית שעוסקת בבניית יחידות, התחדשות עירונית, נכסים מניבים ועוד, ששווי נכסיה  ופעילותה מגיעים לכ5 מיליארד שקלים. מדובר בחברה פרטית שיש כוונות בעתיד להפוך אותה לחברת ציבורית ולהנפיק אותה לבורסה.

גומה בעל עבר עשיר בניסיון פוליטי וכלכלי. שימש יד ימינו של עומרי שרון, בזמן שאביו אריק שרון שימש ראש הממשלה והיה קרוב למוקד העניינים הפוליטיים והכלכליים. גומה היה בן בית בביתו של שרון בחוות השקמים. גומה היה גם בכיר בנמל אשדוד ושימש עוזר בכיר ומשפיע מאוד של מנכ"ל נמל אשדוד והיה מביא ומוציא בכל מה שקשור בנמל אשדוד ובכלל בנמלי ישראל.

גומה בשלבים מסויימים בחייו הסוערים החזיק אחוזה במושב סמוך לאשדוד מרצדס ונהגים וחשבון בנק מנופח בהרבה כסף. בין עסקיו היו ייבוא טבק ממרוקו וכן בשורה של מעורבות נדל"נית ברחבי הארץ ובאירופה. בשלב מסויים הוא עקר למספר שנים למרוקו והקים שם מפעלי טבק ואלכוהול ואף נישא למרוקאית מקומית ממנה יש לו ילד. לאחר מכן שב לארץ לאחר שהתגרש מהמרוקאית והתחתן עם תושבת העיר.

בגדול, חייו של גומה  הסוערים היו  יותר חבויים ובצלליות מאשר באור השמש. קשריו הענפים הם מכל קצוות הקשת: פוליטיקאים, אנשי עסקים, עיתונאים, ולמרות זאת הוא תמיד בצללים. מאחורי הקלעים. בעבר גם ניסו לייחס לו חברויות עם ראש ראשי ריגוני פשע, כמו יצחק אברג'ל ומשפחת ג'ארושי מרמלה. גומה נהג להכחיש זאת נמרצות וטען אז, שהוא איש עסקים לגיטימי.

ההסתבכות הגדולה שלו הייתה לפני מספר שנים עם מס הכנסה, על העלמות מס. זאת במסגרת מכרזים שקיבל במפעל הפיס. הוגש נגדו כתב אישום והוא בעסקת טיעון מקלה נכנס לכלא לשנה וחצי. זו הייתה התקופה הכי קשה עבורו.

לאחר שחררו החל טווה שוב קשרים בעולם העסקים והפוליטיקה וכמו עוף החול הוא חזר למימדים כלכליים טובים. בלי הרבה רעש ובלי הרבה צלצולים. כעת הוא הוא השתלב בעולם הנדל"ן ואף מונה לשמש כחבר דירקטוריון החברה וממה שנודע לאשדוד10 הוא קיבל בעלות של 5  אחוז מהחברה הנדל"נית הענקית.

השאלה האם מי שהוגש נגדו כתב אישום על העלמת מס וישב בכלא יכול לשמש כחבר דירקטוריון בחברה נדל"נית גדולה?. אחרי הכל מדובר בביצוע עבירה פלילית על פי ספר החוקים.

גומה סירב להתייחס לדברים. :"אני מצטער לא יכול להתייחס" אמר

נודע כי החברה בטרם מינתה את גומה ערכה בדיקות רקע קפדניות בנוגע לכתב האישום שלו והגיעה למסקנה שכן ניתן למנות בשל העובדה שמדובר בחברה פרטית ולא ציבורית

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן