גביע המדינה על הפרק

ביום שני הקרוב ב-20:00 (שידור חי בערוץ 55) יתקיים גמר גביע המדינה בכדוריד באולם מטרווסט רעננה. הפועל אשדוד תנסה לעשות היסטוריה ולהניף גביע ראשון בתולדותיה מול מכבי ראשל"צ

גאבור לנגהאנס. בהצלחה בגמר הגביע. צילום: איגוד הכדוריד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הכל ערוך ומוכן לגמר גביע המדינה בכדוריד ביום שני הקרוב, במסגרתו תעלה לשחק קבוצת הפועל אשדוד באולם 'מטרווסט' רעננה, מול מכבי ראשל"צ החזקה. זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה בה הפועל אשדוד משחקת במעמד זה, אחרי שמשחק הגמר הקודם שהעפילה אליו בעונה שעברה בוטל. הנהלת הקבוצה מתכננת להוציא אוטובוס לכבוד האוהדים (ללא עלות ובהרשמה מראש) שירצו לדחוף את הקבוצה כל הדרך להנפת גביע המדינה. ההסעה תצא מאולם מקיף ט' בשעה 17:00.

יש לציין כי ענף הכדוריד חוזר מפגרת משחקי נבחרת ישראל באליפות אירופה. הנבחרת אמנם לא השיגה את המטרה, אך נציגי הפועל אשדוד, המאמן אולג בוטנקו והשחקנים רם טורקניץ, עופר קושמרו ושחקנה האשדודי של וינטרטור משווייץ, אדיר כהן, הפגינו יכולת טובה והביאו הרבה כבוד לאגודת הפועל אשדוד.

השבוע גם פורסמו על ידי איגוד הכדוריד מועדי משחקי הפלייאוף. הפועל אשדוד תפתח את הסדרה שלה מול הפועל ראשל"צ ביום שישי הבא. המשחק השני בסדרה יערך כעבור ארבעה ימים. מכאן, נאחל בהצלחה להפועל אשדוד ברגעים המכריעים של העונה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן