נוער ארצית: בשבת הדרבי הגדול

בשבוע שעבר ניצחה עירוני אשדוד את בני יהוד בתוצאה 3-0 ואדומים אשדוד ניצחה את בית"ר כפר סבא 3-1. ביום שבת הן יפגשו במסגרת המחזור ה-14 של הליגה הארצית דרום לנוער. ליגת העל לנוער: מ.ס הפסידה לרעננה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבת האחרונה התקיים המחזור ה-13 בליגה הארצית לנוער דרום. לקראת צאת השבת, מכבי עירוני אשדוד אירחה את הפועל יהוד וניצחה אותה בתוצאה 0:3. עמית לוי, משה יברקן וסמיון סומורטין כבשו לחניכים של סרג'יו חאובל, ששמרו על המקום השני שמוביל לליגה הלאומית ועל פער 6 הנקודות מהאדומים אשדוד.

האדומים אשדוד יצאה למשחק חוץ מול בית"ר כפר סבא שנערך בשבת בבוקר וחזרה משם עם כל הקופה. צמד של יורם דמקה ושער נוסף של ממן שחף קבעו ניצחון 3:2 חשוב לאדומים, אותם מאמן דניאל טולמסוב.

בשבת הקרובה הן נפגשות לדרבי חם במיוחד ונקווה ונייחל לכך שיהיה ספורטיבי ושהקבוצה הטובה יותר תנצח. ניצחון של עירוני יעניק לה פער של 9 נקודות על פני היריבה העירונית.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד אירחה בבוקר שבת האחרונה באצטדיון היא' את הפועל רעננה, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל לנוער. מאיר בר העלה את החניכים של אלי לוי ליתרון בדקה ה-63, אך האורחת הלמה פעמיים לקראת הסיום, הפכה את התוצאה וניצחה בתוצאה 2:1.

ביום שלישי השבוע יצאה מ.ס אשדוד נוער למשחק חוץ מול בית"ר נורדיה, במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. מ.ס התאוששה מההפסד בליגה, הביסה את נורדיה בתוצאה 6:1 והעפילה לרבע גמר הגביע. כבשו: חמזה מוואסי (צמד), עוז בילו, לירוי רביבו, שקד חכמון ובר מאיר. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן