במקום בת מצווה: ספר תורה לעילוי נשמת אגם אזולאי ז"ל

מאז האסון שפקד את משפחת אזולאי, כאשר בתם אגם נחנקה למוות מבלון, עוסקת אמה נועה בפעילות למניעת שימוש בבלון כמשחק. "אני לא רוצה שאף אמא אחת תאבד ילד מבליעת בלון". בקרוב הייתה אמורה אגם ז״ל לחגוג בת מצווה. במקום לקנות לה שמלה ולחפש מקום לאירוע, עוסקים ההורים, בגיוס המונים להכנסת ספר תורה לעילוי נשמתה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במקום חגיגות בת מצווה לאגם אביגייל אזולאי, שנחנקה בגיל שש וחצי מבלון, אוספים הוריה כספים למען ספר תורה לעילוי נשמתה. האירוע הקשה אירע במוצאי שבת 16.5.2015. אגם הקטנה שיחקה בחדרה באשדוד, בבלון מים אותו בלעה והיא נחנקה. הוריה הזעיקו את מד"א, שביצעו החייאה באגם והבהילו אותו לבית החולים ׳קפלן׳, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. נועה, אמא של אגם סיפרה אז בכתבה לעיתון ״השבוע באשדוד״: אגם חיכתה לעלות לכיתה א'. במקום לקנות לה ילקוט, אני קוברת אותה".

מאז האסון הכבד, החלה נועה לקיים פעילות הסברה בפני הורים, גננות בו היא מספרת את סיפורה של אגם ומתריעה על הסכנות הטמונות במשחק עם בלון.

אגם אזולאי ז"ל

משפחת אזולאי, מגייסת בימים אלו מהציבור כסף למימון ספר תורה לעילוי נשמתה של אגם "עד לאותו רגע, היינו משפחה רגילה ושמחה ומאז חיינו השתנו, הכאב הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו . אנו חיים לצד הכאב הגדול והאובדן ממלא את שארית חיינו, כל יום הוא מלחמה יום יומית, כדי לקום על הרגליים ולתת לחיים מקום אחר״, אומרת נועה בכאב.

בחודש הבא, ב- 28.12.20 הייתה אמורה אגם לחגוג את יום הולדתה ה- 12. היא לא תזכה לכך. "במקום לחפש לאגם ולנו בגדים לאירוע, לחפש מקום לבת מצווה, אני עוסקת בגיוס המונים למימון ספר תורה לעילוי נשמתה. הספר יוכנס בטקס לבית הכנסת בגן יבנה" מספרת נועה.

המשפחה פנתה לגיוס המונים במטרה לגייס 100,000 שקלים. בעזרת אתר "גיוסים- מתגייסים למימון החלום שלך" הם מבקשים את עזרת הלב הרחב של עם ישראל. "בחרתי בחיים בכדי להנציח אותך ילדה שלי ולהגשים חלום,לא סתם בשנה זו שהגעת לגיל המצוות, חלומי לראות ספר תורה לזכרך ביום גדול זה שלא זכית להגיעו״, כתבה נועה באתר.

למי שמעונין לעזור, ניתן לתרום  בקישור הבא https://www.giusim.co.il/he/projects/2788/

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן