אשדוד ממשיכה לשמור על הירוק

גם השבוע ממשיכה אשדוד להיות ירוקה, אך קברניטי העיר מתריעים לציבור לא להיכנס לשאננות ולשמור על כללי הזהירות. לאחר חזרת ילדי הגנים ותלמידי כיתות א׳ חזרו השבוע גם תלמידי ה׳-ו׳ וצפויים לחזור גם תלמידי התיכון. האם בקרוב יחזור גם השוק הפתוח?

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שיגרת קורונה. העיר אשדוד נותרה ירוקה. על פי נתוני העירייה נכונים ליום שלישי 24‪.11‪.20 חלו 8 חולים חדשים בעיר ו- 9 חולים החלימו. סך החולים הפעילים באשדוד הם 232 חולים. מאז פרוץ המגפה ועד יום שלישי  החלימו מקורונה באשדוד 12,159.

בעירייה, למרות ההיערכות לקראת מזג האוויר הסוער הצפוי בסוף השבוע, ממשיכים להילחם נגד תחלואת הקורונה. ובמקביל פונים אל הציבור לא לגלות שאננות ולהקפיד על עטיית מסכות, שמירת מרחק והגיינה.

תורים ארוכים ב׳ביג פאשן׳

בשבוע שעבר, אחרי שחנויות הרחוב נפתחו ותושבי העיר עמדו בתור ארוך ליד החנויות נפתחו העסקים גם במתחם ה׳סטאר סנטר׳ וב׳ביג פאשן׳. קונים רבים צבאו על פתחי החנויות והמתינו שעות בתור להיכנס ולקנות.

חוזרים לבית הספר

בשורה טובה גם להורים. לאחר שחזרת ילדי הגנים ותלמידי כיתות א׳-ד׳ עברה בשלום בלי עלייה משמעותית בתחלואה, שבו השבוע ביום שלישי גם תלמידי ה׳-ו׳ ללמוד, לפחות למספר ימים בשבוע. מסתמן שכיתות ז׳-י׳ ישובו לספסל הלימודים ביום ראשון הבא ה-6‪.12‪.20.

הקבינט, דן גם בפתיחת השווקים ברחבי הארץ. ובמידה ויאושר מתווה פתיחת השווקים. האם נזכה סוף סוף, ליהנות מהשוק הפתוח או שגם הפעם הוא יוותר סגור?

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן