במוסדות "תהילה לדוד" ציינו 'עשור' לרב שמעון כהן זצ"ל

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במלאת עשור להסתלקותו של רבי שמעון כהן זצ"ל ראש מוסדות "תהילה לדוד", ראש הישיבה לצעירים "תורה אור", ורב שכונה רובע א' מרבניה הותיקים של עירנו, התקיימה "הילולא רבה" במעמד גדולי תורה, רבנים חשובים וקהל רב.

במשך היום עלו קהל רב להתפלל על קברו בבית העלמין, בסיום קראו פרקי תהילים להצלחת חיילי צה"ל ולשלומם של החטופים שישובו במהרה. לאחר התפילות נשא דברי תורה וחיזוק תלמידו הרב מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי.

 לאחר תפילת מנחה פתח את העצרת דודו הרב שלמה פרץ ראש מוסדות "הדרת יוסף", אחריו נשאו דברים: תלמידו הרב מאיר אבוחצירא רבה של הסיטי ורב קהילת "תפארת רפאל", הרב יוסף שיינין רבה של אשדוד. בנו הרב אבישלום כהן רו"מ "תהילה לדוד" הזמין את ידיד המוסדות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אך קודם לכן ציין בפני הציבור את הידידות והערכה העמוקה ששררה בין אביו הרב זצ"ל לבין ראש העיר ד"ר לסרי ובירכו שזכות הרב זצ"ל תלווהו להמשך הצלחה, כך גם כל הרבנים בירכו את ראש העיר.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, בדבריו סיפר על ידידות אישית במשך שנים רבות שהייתה לו עם רבי שמעון זצ״ל והאריך רבות על דמותו ואישיותו המופלאה והעשירה במידות טובות של ענווה וצניעות, מאור פנים וסובלנות לכל אדם, בכבוד הדדי ובמציאת חן ושכל טוב בעיני כל מי שהכיר ופגש אותו, וזאת, לצד גדלותו בתורה הקדושה וידענותו המופלגת במדרש והלכה ומחשבה יהודית.

עוד נשאו דברים: בנו הרב יעקב כהן ראש ישיבת "תורה אור", תלמידו הרב שמואל שטרית נשיא קרן העולמית להפצת לימוד ושינון המשנה ומחותנו הרב אברהם כהן רב שכ' מרכז ת"א.

בדרכו המיוחדת החדיר בציבור הותיק באשדוד את הדרך והאמונה שהיתה עוד ממרוקו, את האהבה לתורה ולתלמידי חכמים, היה מהרבנים הראשונים כאן בעיר עד יומו האחרון, וב"ה בניו שיחי' ממשיכים את הדרך שהתווה להם בהפצת התורה ובהמשך קיומם של מוסדות התורה לתפארת.

את המשא המרכזי בהילולא נשא מורו ורבו של הרב שמעון זצ"לרבי אברהם חפוטא ראש ישיבת הרמב"ם, ואמר: תלמידינו הרב שמעון כהן זצ"ל בהיותו בחור, היה מהמצויינים שבישיבה, הוא היה מהיחידים והמצוינים בתורה, רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל למד יחד איתו בישיבה  במשך תקופה והתעלו יחד בתורה. 

היה גדול בצדקות, בתפילה, במידות טובות אציליות, כל השנים שהיה אצלנו בישיבה חי בשלום עם כולם, היה אהוב לכולם וזה בגלל המידות הנפלאות שהיו לו״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן