בי״ס ״חזון יעקב״ זכה במקום הראשון בתחרות ״עת הדעת״

השבוע התבשרנו כי תלמידי כיתה ד' בבית הספר ׳חזון יעקב׳, זכו במקום ה-1 בתחרות הארצי של "עת הדעת". הם נבחרו מתוך 525 בתי ספר, 2089 כיתות ו-59,257 תלמידים

התלמידים הזוכים, עם המורים וצוות ההנהלה של ״חזון יעקב״.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תכנית "עת הדעת" הפועלת במסגרות החינוך הארציות, הינה חלוצה בתחום ההוראה הדיגיטלית וטכנולוגיות הלמידה. התכנית שואפת למנף את עולם הטכנולוגיה כחלק מתהליכי הוראה, באמצעות פיתוח כלים דיגיטליים חדשניים לשיפור ההוראה והלמידה ובאמצעות העצמה משמעותית של התלמידים וצוותי ההוראה. בשנים האחרונות משיקה "עת הדעת" תחרות בין בתי ספר בפריסה ארצית, ובכך היא מעודדת אלפי תלמידים להשתתף ולתרגל משימות במקצועות הליבה, תוך חווית גלישה מזמינה, צבעונית ומרתקת.

במסגרת שיתוף פעולה המתקיים במהלך השנה, בין אגף החינוך בעיריית אשדוד לבין תכנית "עת הדעת", השתתפו גם תלמידי בית הספר חזון יעקב ונטלו חלק בתחרות הארצית שהתקיימה בפסח. התחרות היתה בין 525 בתי הספר ברחבי הארץ, בתחומי העברית, האנגלית והמתמטיקה, כאשר הכיתה המנצחת היא זו שסיימה מספר גבוה מאוד של משימות לימודיות בזמן נתון. תלמידי הכיתה שצברה את מירב הנקודות, זכו בגביע מפואר ובערכת אוזניות אישית לכל ילד.

כמו כן,  התלמידה מאיה אשל מכיתה ד'1, זכתה אף היא בתחרות כתיבת ספורים 'מירוץ הצבי" המחוזית', על כך הוסיפה מחנכת הכיתה, טלי כהן: "אני גאה בתלמידתי״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן