דגלים כחולים לכל חופי אשדוד

אשדוד עושה זאת שוב, זו השנה השביעית ברציפות, וב-11/5 היא תתייצב לקבלת דגלים כחולים לכל חופי הזהב שלה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תו התקן הבינלאומי "דגל כחול" ניתן לחופי רחצה ומרינות ברחבי העולם, אשר עומדים בקריטריונים בינלאומיים כדוגמת: סביבה ימית, חינוך ומידע, בטיחות ושירותי חוף, איכות המים ועוד. תו התקן הזה הינו חלק מתענית בינלאומית למצוינות סביבתית שמפעילה עמותת אקו אושן, שמשכנה בדנמרק, ונמדדת בכלים מקצועיים ואובייקטיביים. כבר בתחילת דרכה של העמותה בישראל, זכתה אשדוד לדגל כחול ומאז, בכל שנה, היא זוכה שכל חופיה מתהדרים בדגלים כחולים.

את ההזמנה קיבל מנהל אגף החופים אריה תורג'מן, וב-11/5 הוא יצא יחד עם נציגי האגף ומינהל התפעול, לטקס קבלת הדגלים הכחולים. השנה, הטקס יתקיים במועצה האזורית חוף הכרמל, במעמד נציגי עמותת אקו אושן, ראש המועצה האזורית ונציגי הרשויות המתפעלות חופים ומרינות בתחומן.

עונת הרחצה נפתחה השנה לאחר שנה ארוכה של מאבק בנגיף הקורונה, במהלכה נעשו השקעות והמשך פיתוח לחופי העיר.  זו השנה השביעית שכל שבעת חופי הרחצה המוכרזים באשדוד מקבלים "דגל כחול", לאחר שעמדו כאמור בדרישות המחמירות של העמותה. החופים הם: מיעמי, לידו, אורנים, הקשתות, הנפרד, י"א ובאר שבע (הדרומי).

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שמח לבשר לתושבי העיר כי "אשדוד זכתה זו השנה השביעית ברצף, בתו התקן הבינלאומי לחופי הרחצה, לכל שבעת החופים המוכרזים בעיר" וציין כי ״הדגל הכחול מציין עמידה בתו איכות בינלאומי לחופים ומרינות". בתוך כך הוא העלה פוסט ובירך את עובדי אגף החופים על העבודה היפה שהם עושים הן בטיפוח ותחזוק החופים והן במתן מלוא השירותים לכל אורך השנה. ד"ר לסרי הודה לראש מנהל תפעול שלמה רוטנברג, ולמנהל אגף חופים אריה תורג'מן תוך הגשה כי "אשדוד מובילה גם בחופי הזהב שלה".

יצויין, כי מנכ״ל העירייה אילן בן עדי החליט ביומו הראשון כמנכ״ל העירייה שחופי הים של אשדוד יהיו בן טיפוחיו. בן עדי הוא חובב גלישה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן