בית הדין של הליכוד קבע: "חברי סניף הליכוד ייקבעו אם תוקם רשימת ליכוד למועצת העיר אשדוד"

בעקבות ערעור שהגיש יעקב שטרית לבית הדין של הליכוד קבע הרכב מורחב שהשאלה תוכרע בבחירות פנימיות בסניף:"אם המועצה תחליט יתקיים הליך בחירה מזורז בהצבעה חשאית עוד באותו מעמד ובתנאי שתהיה תמיכה ללא סייג בלסרי". המהלך ייצר כאב ראש לא קטן למטה לסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בכיר הליכוד באשדוד יעקב שטרית יכול לחייך עקב החלטת בית הדין בהרכב מורחב בערעור שהגיש כנגד החלטת הוועדה המוניציפלית של הליכוד שלא לאפשר לו להקים רשימה שתתמודד למועצת העיר אשדוד.

כזכור, הוועדה החליטה שלא לאפשר וקבעה כי הליכוד יתמוך בראשות העיר בד"ר יחיאל לסרי שיקבל תקציב לשם כך.

שטרית ואלפסי עתרו לבית הדין של הליכוד בהרכב 3 שופטים וטענו כי אין סיבה שלא לאפשר להם לרוץ ברשימת הליכוד. הם נימקו זאת בכך שאשדוד עיר לימודית וגן הצהירו שהם תומכים בלסרי לראשות העיר אשדוד. בית הדין דחה את עתירתם.

שטרית לא ויתר וערער לבית הדין בהרכב של חמישה שופטים שקבע שהשאלה תוכרע בסניף הליכוד באשדוד שמונה 151 חברים. התנאי: שהמועמד שיזכה להרכיב הרשימה יתמוך במועמדותו של לסרי

בפסק הדין שניתן היום נכתבה:"לאחר שהעותר מר יעקב שטרית הצהיר בפנינו על תמיכתו במועמד הליכוד לראשות העיר ד"ר יחיאל לסרי, ולאחר ששקלנו בכובד ראש את עמדת נציגת ועדת ההיגוי הגב' אוסנת מארק ואת עמדתה של בכירת הליכוד באשדוד הגב' איריס נפתלי, שטענו כי הרצת רשימת מחל בשלב זה עלולה להסב נזק לסיכוייו של מועמד הליכוד לראשות העיר, ולאור טענתן כי מרבית חברי מועצת הסניף תומכים בעמדתן, החלטנו להעביר את הסוגיה להכרעה דמוקרטית של חברי הסניף. החלטה זו עולה בקנה אחד עם הצורך לשמוע את קול המוסדות המקומיים בדרך לקבלת הכרעות הנוגעות לליכוד בעירם.

אשר על כן, אנו מחליטים כי מועצת הסניף תכונס לצורך דיון והצבעה בשאלה אם תוצג רשימת ליכוד לצד רשימתו של ראש העיר. אם המועצה תחליט להגיש רשימה, יתקיים הליך בחירה מזורז בהצבעה חשאית עוד באותו מעמד.

אולם קיום הבחירה מותנה בכך שהיא תתקיים רק בין מועמדים שיגישו תצהיר כי הם תומכים ללא סייג או תנאי בדייר לסרי לראשות העיר ומייפים את כוחו של חהייכ דוד ביטן להשתמש בשמם כדי להביא לידי ביטוי ציבורי את תמיכתם בראש העיר כיחידים או כרשימה או כסניף הליכוד, הכול על פי שיקול דעתו בצורה ובמידה עליה יחליט כי היא משרתת את המועמדות לראשות העיר".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן